Breitbart.com

Mosdó valami .
Békák, bohócok és horogkeresztek
Alt-right
Ikon altright.svg
Chuds
A Reich újjáépítése, egy-egy mém
Jelszavak és kutyafütyök
Breitbart trollkodott.

Breitbart.com egy szélsőjobboldali híroldal, amely az Egyesült Államokban, Londonban és Jeruzsálemben működik, és Conservapedia napjaink legfőbb információforrása. Nos, mimondhír, ez inkább olyan, mint a nem kívánt szerelmi gyermek Fox hírek és aki amerikai szolgálIgazságmert Donald Trump és mások, mint ő . Helyesebb lehet a „gyűlöletes abszurditások sikítása”. Andrew Breitbart alapította, akinek halála egy rakás idiótát indított el összeesküvés elméletek olyan emberek körében, akik már régen elvesztették a koherens viták képességét. A Breitbart a náci Buzzfeed.


Nem ajánlatos a Breitbartot forrásként használni, ahol a Wikipédia szerkesztői megállapodtak abban, hogy a Breitbart-ot nem engedélyezik tények hivatkozásaként, hasonlóan ahhoz, mint Daily Mail feketelistára került, bár segít, amikor megbeszélik, milyen borzalmas Stephen 'Lenin' Bannon van. Ezt hívjákBreitbartmert a névBannontúl sokatmondó lenne: Steve alapvetően az Dávid herceg egy kicsit több okossággal, a Goldman srácSeinfeldpénz, aki megvette az üzletet, hogy lökje az övét napló . Kétségtelen, hogy sikeres lesz - a Republikánus párt .

Elképesztő, hogy egy korábban jobboldali rongy, amely egy rovattal volt alul WorldNetDaily a „szociálliberális” egyik fő hírforrása lett Reddit . A Breitbart huszonéves munkanélküliek seregét építi, akiknek a jövője lesz Amerika . Tehát nem, nem mennek el hamarosan.


Tartalom

Andrew Breitbart

Andrew Breitbart (1969–2012) Steve Bannon American által létrehozott médiaszemélyiség volt jobboldal médiakritikus, webmester és ' Internet vállalkozó.' Ő volt az alapítója a Nagy X 'webhelyek, amelyek jelenleg a Big-et tartalmazzák Hollywood , Nagy Kormány , Nagy Újságírás és Nagy Béke . Amikor hollywoodi radikálisokról volt szó, kellett egyet megismerni: progresszív zsidó szülőktől született Los Angeles egyik külvárosában, Brentwoodban. Válaszul csatlakozott a konzervatív ügyhöz sokoldalú, liberális médiatámadás az igazságszolgáltatásról Clarence Thomas megerősítő meghallgatása során. Ettől kezdve „a felháborodás a Breitbart volt választott fegyver . ”

A.B. hírneve volt, hogy több történetet készített, mint Aesop, mindezek burritójába burkolva önnövelés és grandiózus, összefüggéstelen kiáltványok. Különösen szerette megtévesztő információkat felhasználni becsmérelje politikai ellenfeleit . Nagyon röviddel halála után (alig néhány órával a hír megjelenése után), furcsa összeesküvés elméletek keringeni kezdett arról, hogy Breitbartot meggyilkolták, miután „valamit” talált Barack Obama ahelyett, hogy természetes okokból meghalna.

Breitbart halála óta valóban lefelé ment. A világ nem szegényebb Andrew elmúlására, de ha egy dolgot jól tudott csinálni, az a tényleges szennyeződések ásása volt. Utódszervezete már régen feladta ezt a vonalat, olyan mértékben, hogy a valóban kérdésekről író alkalmazottak kikerüljenek a szervezetből.



Háttér

Breitbart megkezdte a munkáját Matt Drudge-nál, és technikai támogatást nyújtott a Drudge-jelentés weboldal. Saját oldalt vezetett az oldalon, amelyet megerősített azzal, hogy a Drudge-jelentésen keresztül többször is linkelte. Valójában 2002 és 2008 között a breitbart.com több linket kapott a Drudge-on keresztül, mint bármely más webhely - az összes link óriási 14,45% -a. A konzervatív időszakos munkatársa volt Washington Times és korai munkát végzett Arianna Huffington elindításában A Huffington Post .


Az első években Breitbart médiakritikusnak szánta magát, Hollywood merész kizsákmányolására összpontosítva. Mélyen foglalkozott a konzervatív szórakoztató sorsával, üldözött kisebbségekhez hasonlítva őket és azt állítva, hogy a stúdiók aktívan feketelistára teszi őket . Még könyvet is írt a témáról -Hollywood, megszakítva. A könyv, akárcsak az, az 1990-es évek bulvárbotrányaival „bizonyítja”, hogy Hollywood korrupt, főleg azért, mert „sok színész liberális” (ezt még a szinopszisban is elismeri).

Új márkajelzés

A közelmúltban a Breitbart és londoni leányvállalata az Egyesült Államok kedvesévé vált Alt-right tömeg a „megtörő” lefedettsége miatt Gamergate háború a nők ellen. Beágyazott újságírójuk Caesar Flickerman volt Milo Yiannopoulos , „szakértő”, aki nem tudja megtartani telefonszolgáltatójának nevét, még kevésbé videojátékok címeit.


Trumpbart

A Breitbart sajnos Trumpé lettIgazság.
- Ben Shapiro ( igen, az az egy )

Donald Trump cáfolja, hogy egyik kampánymenedzsere Michelle Fieldsszel kezelt volna, amikor a Breitbart riportere volt. A Breitbart megvédte Trumpot Fields felett, attól félve, hogy elveszíti „Donald Trumphoz való hozzáférését”. Annak ellenére, hogy a videó, a hang és a szemtanú beszámolója alátámasztja állításait, Trump támogatói még odáig is eljutottak, hogy halálos fenyegetéseket küldtek neki, majd tagadták, hogy halálos fenyegetéseket is küldtek volna. Michelle Fields és más szerkesztők (köztük Shapiro) a Breitbart nem reagálása miatt tiltakozva léptek fel állásukból.

Még több bizonyítékot szolgáltatva Trump kampányának objektív lefedettségéről, Trump kinevezte Steve Bannont, a weboldal vezérigazgatóját kampányának lebonyolítására, miután tapasztalható volt a közvélemény-kutatási szám. Blogger, aki valóságshow-sztár elnöki kampányát futtatja. Erre jött le. (Mivel Steve-nek már tele van a keze a Make America Great Again-vel, félreállt a Breitbartnál betöltött pozíciójától.)

Bár a Breitbart beszámolt a történetről, egyáltalán nem kommentálták ezt a feltűnő összejátszást. Sok hozzászóló megállapította, hogy ez a fejlemény még csúnyábbá teszi a választási ciklust, mint amilyen mostanában van. A legrosszabb félelmekkel ellentétben azonban Trump kinevezése után félénk rénszarvasként jött ki, és elnézést kért a korábbi megjegyzésekért, amelyek 'személyes fájdalmat' okoztak azzal, hogy nem említették különösebben.

Trump elnök kinevezte Bannont a legfőbb politikai stratégává, és még az Egyesült Államok Nemzetbiztonsági Tanácsának „Elnöki Bizottságába” is beiktatta - leminősítve az Egyesült Államok vezérkari főnökeinek szerepét, hogy helyet biztosítson számára. Ez hasonló ahhoz a demokratikus elnökhöz, amelynek Michael Moore volt a fő politikai stratégája, kivéve még inkább polarizálódást.


Később Bannon vagy kilépett, vagy kirúgták (a forrástól függően), visszatérve a Breitbart-i posztjára. Kár, hogy visszatért a propagandamalomba, de jobb, ha jó St 'Steve továbbra is Trump jobboldali embere marad.

Figyelemre méltó „sikerek”

MAKK

A Breitbart egyik nagy sikere a népszerűsítése volt James O'Keefe félrevezetően szerkesztett gotcha videókat MAKK . Először a nagy kormányon mutatták be, ez jelentős lendületet adott Breitbart profiljának, és valószínűleg növelte a felfújt fontosságtudatát.

Ettől kezdve az ACORN volt a Breitbart and Co. fő célpontja. A Breitbart 2009. decemberi nyilatkozatában a következőket mondta:

Az ACORN egy korrupt és bűnöző szervezet , és bárki nyitott szemmel láthatja ezt . A SEIU Andy Stern és a baloldali bábmester John Podesta, a Soros által finanszírozott radikális baloldali agytröszt , a Amerikai Haladás Központja , úgy döntött, hogy egy meszelt „belső vizsgálatot” építtet a Demokratikus Párt hack from Massachusetts , és óriási erőfeszítéseket tett kétirányú propagandakampány és jogi támadás elindítására a „pimp és prostituált” expozé filmkészítői és a történet kiadója ellen. A BigGovernment.com továbbra is feltárja az ACORN illegális tevékenységét, és segített annak megvilágításában, hogy az olyan korrupt szervezetek, mint az ACORN, a SEIU és a HCAN hogyan koordinálják az erőfeszítéseket radikális egészségügyi reform az amerikaiak ['] torkának akaratlan többségén.

Breitbart küldetésben volt, és velecsoda gyermekvontatásban nem volt megállás.

Összeomlás

Természetesen sok minden megváltozhat, ha kimondjákcsoda gyermekelkapja, amikor megpróbálja meghamisítani a telefonvonalakat a Szenátor irodája. Eleinte Breitbart és emberei megpróbáltak elhatárolódni O'Keefétől:

A múltban Breitbart azt mondta, hogy O’Keefe - most a biggovernment.com fizetett munkatársa - független vállalkozó, nem alkalmazott.

Februárra a Breitbart túlmutatott az egyszerűségen tagadás , azt állítva, hogy a „Watergate Jr. rontott”.

2010. szeptember végén, O'Keefe sikertelen zavart kísérlete után CNN , Breitbart nemcsak teljesen elhatárolta magát O'Keefétől; azt állította, hogy soha nem állt kapcsolatban O'Keefével. Végül felismerve, hogy ez mennyire átlátható, október 1-én kiadta a következő nyilatkozatot:

Büszkén álltam James O’Keefe mögött úttörő ACORN vizsgálat. Akkor is megvédtem, amikor a média, beleértve a CNN-t is - egy korábbi rendszer, a „Rick Sanchez-korszak” idején - hamisan jelentette be a szenátor Mary Landrieu történetét, mint „lehallgatási” cselekményt.

Mindezekben az esetekben a baloldali média nyilvánvaló elfogultságát tárta fel James ellen ellentmondásos nézőpontja és azért, mert vizsgálódásainak célpontjai a Demokrata Média védett intézményei. .

Boudreau asszonnyal folytatott kapcsolataim során azonban ő és producere, Scott Zamost professzionálisan viselkedtek, és úgy gondolom, hogy James őszinte és nyilvános magyarázattal tartozik nekik.

Annak alapján, amit olvastam erről a forgatókönyvről, bár nem hajtották végre, nyilvánvalóan durva és sértő. Nem a becsmérlőinek köszönheti ezt a nyilvános sugárzást. Támogatói légiójának szól.

NAACP Freedom Fund vacsora

2010 júniusában a Breitbart közzétette az NAACP A Szabadság Alap vacsora, amely állítólag bebizonyította, hogy az USDA Georgia vidékfejlesztési igazgatója, Shirley Sherrod a rasszista . A beosztás szerint Brown állítólag elismerte, hogy „faji megkülönböztetésben részesítette a fehér gazdát”. A tömeg válasza 'alig volt az a csoport viselkedése, amely most egy másik csoport faji toleranciájának legfőbb bírájaként tartja magát'. Sherrod ezt követően lemondott, állítólag a Fehér Ház .

A Breitbart elbeszélését csak akkor lehetne kisiklani, ha Sherrod fanatizmusának állítólagos célpontjai lennénekkijött és megvédte. Amit meg is tettek. Ennek az lehet az oka, hogy valójában segített a gazdáknak, más fehér családok mellett. A Breitbart által közzétett klipek voltak szelektíven szerkesztve hogy eltávolítsa Sherrod beszédének azt a részét, ahol arról beszélt, hogy a fehérek megsegítésével kapcsolatos kezdeti félreértései arra késztették, hogy rájöjjön, a fajnak nem szabad kérdésnek lennie a munkájában - épp az ellenkezője annak, amit Breitbart állított.

Amint a teljes kazetta nyilvánosságra került, a Beltway leereszkedett Breitbartra, aki centrifugálási módba váltott. Azt állította, hogy a beosztása az volt soha nem Sherrodról , a tényt elárulták saját írásai. Eközben a többi Big X blogger néhányan a Breitbart védelmére léptek, köztük olyan, aki úgy tűnt, hogy azzal érvel, hogy a Fehér Ház és az USDA hibáshiszBreitbart.

Árnyékos források

Egy 2016. júliusi Breitbart-cikk továbbított Sarah Palin állítása szerint a tüntetők válaszoltak a Craigslisten fizetett hirdetésekre, hogy tiltakozzanak Donald Trump gyűlésein - ez az állítás az ABC News-nak megszemélyesített webhelyről származik.

Shilling Trumpnak

A Breitbart volt az egyetlen legitim nagy médiavállalkozás, amely Trump kirívó szavával ment végig hazugság hogy a kezét avató tömeg nagyobb volt, mint Obamáé.

2017-től a Breitbart, valamint Infowars és más jobboldali híroldalak állítólag alatt vannak FBI nyomozás az együttműködéssel való esetleges szerep miatt Oroszország befolyásolni a 2016-os amerikai elnökválasztás .

Szakaszok

Nagy Hollywood

2009 januárjában Breitbart új honlapjának, a Big Hollywoodnak a beindításával lépett be a Nagy Ligákba. A mester szerint:

A Big Hollywood nem egy „hírességek” giffesztivál vagy pletyka előőrs - ez egy folyamatos politikai és kulturális fórum, azok számára, akik úgy gondolják, hogy valami drasztikusan rosszul esett, és hogy Hollywoodnak vissza kell térnie hazafias gyökerei.

A Big Hollywood kezdetei nem voltak látványosak. Legalábbis Breitbartnak legalább egy dologban igaza volt - a webhelye nem volt pletyka előőrs. Sajnos ez azért van, mert a tartalom általában elég vékony volt. A korai tartalom nagy része régi, a témát homályosan érintő oszlopok utánnyomása volt. A rendszeres írók a hollywoodi D-listázók és a wannabee-k keverékei voltak, akik úgy vélték, hogy sikertelenségüket a politika és a nagyobb láthatóságot remélő bloggerek okozták. A törzsvendégek között:

Egyéb szakaszok

A Breitbart, mivel igazi látnok volt, nem elégedett meg egy szörnyű csoportos blog létrehozásával - végső célja a rossz csoportos blogok teljes sorának létrehozása volt, amelyek minden elképzelhető témát lefedtek. Először a kapuban állt a 2009 szeptemberében megnyílt Nagy Kormány, amely feltűnően hallgatott Nagy Kormányunk diszkrecionális kiadásainak egyetlen legnagyobb hányadáról, a katonaságról. Ezt követte (jóval kevesebb rajongással, mint az első kettőnél) a Big Journalism 2010 januárjában. A negyedik oldal, a Big Peace 2010. július 4-én jelent meg. Sokkal több blogot tervezett, köztük a Big Oktatás , Nagy Megértés és Nagy Jeruzsálem . Poe törvénye .

Rasszizmus

2017. október 5.Buzzfeedelárulta, hogy megszerezték a belső Breitbart e-mailek gyorsítótárát, amelyekből kiderült, hogy összejátszottak nyílt rasszistákkal a történetek írásának jobboldalán. Az általuk elárult e-mailek egy sora megmutatta, hogy míg Milo Yiannopoulos munkatárs volt, négy forrásból kért ötleteket:

  1. weev (Andrew Auernheimer), a neonáci és fehér szupremácista weboldal munkatársa A Daily Stormer
  2. Mencius Moldbug (Curtis Yarvin), a neoreakcionális mozgás
  3. Devin Saucier, az online fehér nacionalista magazin szerkesztője, Amerikai reneszánsz
  4. Vox napja ( Theodore Beale ), alt-jobboldali, újfasiszta és fehér szupremácista blogger

Ebből a megkeresésből Yiannopoulos szellemírója és kollégája, a Breitbartnál Allum Bokhari végezte az írások nagy részét, Yiannopoulos azonban minden elismerést szerette volna. Bokhari azt akarta, hogy a neve szerepeljen, és azzal érvelt, hogy 'azt hiszem, ez valójában csökkenti a kockázatot, ha valaki barna hangú névvel osztja meg a BL-t.' Bannon végül zölden világította meg a cikket, és 2016. március 26-án jelent meg Bokhari és Yiannopoulos soraiban, mint „An Establishment Conservative's Guide to The Alt-Right”. A Buzzfeed cikk azt is részletezte, hogy a Mercer család ( Robert Mercer és Rebekah Mercer ) jelentős befektetést eszközölt a Breitbart számára, és cikkeket javasolt. Robert Mercer állítólag 2017 novemberében eladta a Breitbartba történő befektetését, mivel későn próbálta elkerülni a Breitbart rasszizmusának szennyeződését.

Néhány más példa a Breitbart rasszizmusára:

  • - Ugye ő is zsinórvágó? Hogyan fizetett ez az apátlan fekete srác a Harvardért?
  • 'Félfekete lányok a Yale-ben - akik nem jutottak volna be a fekete fele nélkül'
  • - Ezek a tizenévesek - ők valóban a média és a liberálisok gúnyolódásában mutatnak utat. És álláspontjuk - azt hiszem, ők vezetnek minket ebből a kiútból azzal, hogy csak azt mondják: 'Nem, valójában szórakoztató, ha rasszistának nevezzük'.
  • - Néhány mexikói férfi nem korlátozódik a 12 évesekre.
  • 'Míg a feministák gyorsan kiáltják a' nemi erőszak kultúráját! ' amikor egy szemfüles hamis nemi erőszakról van szó, amely a „túlnyomóan szőke” fehér testvériségi testvérekről szól, ők az amnesztiával foglalkozó aktivistákkal együtt lebecsülik azt a brutális nemi erőszakos kultúrát, amelyet a mexikói bevándorlók teljes elmaradottságot mutatnak, amikor a progresszív normák Amerikába kerülnek ”.
  • 'A spanyol kultúra jobban elfogadja a törvényes nemi erőszakot'
  • Addig is itt egy gondolat: Mi lenne, ha az embereket a rendőrök lelőtték olyan dolgokat tett, amelyek megérdemelték ?
  • 'Az etnikai aktivisták számára az asszimilálatlan kisebbségek hatalmas éves beáramlása felforgatja a szokatlan olvasztótégelyt, és a salátás tál multikulturalizmus saját önjelölt gondnokságának folytatását jelenti.'
  • 'Valójában törvénye a szegények legszegényebbjeit hozta be a világ legdiszfunkcionálisabb kultúráiból, és az emberi történelem során minden nemzet legdrámaibb demográfiai átalakulását hajtotta végre.'
  • '' Meg kell értenie - mondta Coulter a Breitbart News-nak -, a sikoltozás és a dolgok lebecsülése így fejezik ki a nézeteltérést a latin-amerikaiak. Legalábbis addig, amíg könyveket romboltak és sikoltoztak egy könyvesboltban, nem molesztáltak egyetlen 4 éves gyereket sem. '
  • 'De hogy Amerika továbbra is fennáll-e, vagy Guatemala és Afganisztán valamilyen disztópikus keverékévé válik, azt ez a választás határozza meg.'

Amúgy mi volt a problémája?

Nem tudom, hogy haltam meg. Tudod, hogy haltam meg? Valószínűleg nem tudja, hogyan haltam meg.

Andrew Breitbart szabálytalan viselkedésről volt híres, különösen akkor, ha elkapta az őr. Az események között:

  • Úgy fotózták, hogy a tüntetői csoportot lerázta a szánalmas-kifogás-jótékonykodástól Láthatatlan gyermekek , akit háborúellenes tüntetőkkel tévesztett össze. (Utólag kicsit jobban néz ki, hé?)
  • Egy 90 másodperces hosszú, értelmesen megterhelt hangpostát hagyott Gawker számára egy cikk kapcsán James von Brunn .
  • Körülbelül öt másodpercig olvadt bele David Shusterrel készített interjúba, és az idő nagy részében az összes utat kiabálta MSNBC megsértette őt.
  • A CPAC 2010 után a kulisszák mögötti interjúban azt mondta ... hm ... csak hallgass magadra.

Elődjéhez hasonlóan Milo is megváltozott, mióta tovább ment fogyás utazás. Hebeg és szimatol, amikor beszédet vagy interjút tart, és a közelmúltban elért sikere csak tovább rontotta a képeket. Viselkedése egyre rendszertelenebb, és kezd olyan lenni, mint a Meth PSA arcai.

2017-től kezdődően

Rövid ideig a Breitbartot az Igaz Horda haditengerészeti hadnagya vezette - cum - „A történelem hallgatója” - a „krónikus bőrbetegség” definíciója. Steve Bannon beugrás után a Nagy Cheeto adminisztráció; először a kampánymenedzserek hosszú sorában az utolsó, mint a fő propagandista stratéga, ez a munkakör nem látszik hivatalosan a 2017-es beiktatás előtt (a férfi nagyon-nagyon elfoglalt). Bannon „ügyvezető elnökként” visszatér régi kísértetéhez, míg a szerkesztőségi feladatokat Andrew korábbi „dicsőített személyi asszisztense”, Alex Marlow, Trump volt szellemírója, Wynton Hall, és Joel B. Pollak, kellemes megjelenésű úr viseli. apartheid-korszak Johannesburg aki sikertelen kongresszusi kampányt folytatott Illinoisban Jan Schakowsky demokrata képviselő ellen.

A weboldal tartalma nagyrészt változatlan marad, a történetek többnyire „barna emberek nagyon félelmetesek, srácok!” és egy bulvár ihletésű oldalterv, amely úgy tűnik, hogy megpróbálja elárasztani minden elhaladó olvasó érzékét a villogó narancssárga, fekete és kék rikító árnyalataival, valamint a MINDEN KÖZÖTT címsorral. Tábornokukműködési módjaa jelek szerint éppen az ellenkezőjét csinálja annak, amit a mainstream hírmédia (vagy „MSM”, ahogyan ők annyira szeretettel hívják) tesz, mint a védekezés Kolumbusz Kristóf globalista / RINO / MSM / Antifa / demokratikus / iszlamista / transznemű megcsalásból. „Olasz-amerikai ikon”, aki egyáltalán nem volt zsarnok, aki elősegítette egy teljes őshonos lakosság tömeges népirtását, miután először rabszolgává tette őket. Úgy tűnik, hogy vonalvezetésük minden kétséget kizáróan Donald Trump-párti, szélsőjobboldali és „MSM-ellenes”, és alapjában véve tábort állít fel bármi ellen, bárki, aki nem követi a 21. századi nyugati nacionalizmus sajátos márkáját. Kevés a módja annak a fajta kemény, nyomozó újságírásnak, amelyre névadója igyekezett törekedni, csak egy csomó kiábrándítóan figyelemre méltó op-kiadás, kommentár és szemet gyönyörködtető és gyulladásos címsorral rendelkező blog, amelyekhez csatolt cikkek minősége a átlagtól fájdalmasig. Fő weboldaluk mellett napi rádióhíradójuk van a SiriusXM Patriot-on, az online áruházukon keresztül elérhető márkás ruházati cikkek és kiegészítők, valamint számos letölthető propaganda podcast.

2018-ban, miután Steve Bannont idézik Michael Wolffé Tűz és düh: A Trump Fehér Ház belsejében Steve Bannont „árulónak” és „hazafiatlannak” minősítve, amiért a kampány során találkozott egy orosz ügyvéddel, Steve Bannont „lemondták” a Breitbartnál betöltött főszerepéről. Nem lehet itt ilyesmi, no-siree. Mivel a személyiség kultusza nem mutatta az utat, a Breitbart a hatás és a forgalom meglehetősen csökkenését kezdte tapasztalni. Úgy tűnik, hogy a Breitbart ugyanolyan irreleváns mélységekbe süllyed, mint a WND .

Személyzet

Jelenlegi közreműködők

  • James Delingpole : Fergeteges klímatudományi tagadó és saját magáról leírt „hihetetlenül durva fickó”, aki azt állítja, hogy „mindenről ír”, de többnyire arról ír, hogyan globális felmelegedés mind nagy átverés.
  • Jack Hadfield: Jóhiszemű Neonáci és Anti-feminista aki a Breitbart Tech munkatársa.
  • Sonnie Johnson: A Zsúr aktivista és Fox hírek rendszeres, akinek az egyetlen trükkje az látszik, hogy konzervatív fekete nő, egy olyan „jelenség”, amely távol áll ettől, de úgy tűnik, hogy végtelenül kihasználja.
  • Raheem Kassam: Ex- muszlim a londoni iroda társszerkesztője és Christopher Hitchens rajongó.
  • Aaron Klein: A Breitbart vezetője Jeruzsálem iroda és hangos anti- Obama forgattyú.
  • Michelle Malkin : Szinte minden online jobboldali kiadvány szabadúszóként gondolkodhat, nem meglepő, hogy Malkin a Breitbart félig rendszeres rovatvezetője.
  • Joel B. Pollak: (jelenleg inaktív) ügyvéd és volt kongresszusi jelölt, aki vezető főszerkesztőként dolgozik. A társaság nyilvános szóvivőjeként dolgozik, és blogot ír arról, hogy milyen jobbharcosok állítólag határozottan liberális Kalifornia déli részén.
  • Curt Schilling: Több csapat egykori baseball-játékosa, aki egy napon úgy döntött, hogy forgatja régen stagnáló játékosát szárnyas anya tizenegy szintig. A videojáték-fejlesztés és a színes kommentárok sikertelen karrierje után, miután közzétett egy Twitter-mémet, amely összehasonlította az iszlámot a nácizmussal, megtalálta igazi elhívását podcast-házigazdaként és visszatérő vendégszerzőként a weboldal sportrovatában.
  • Charlie Spiering: A Breitbart tisztviselője Fehér Ház tudósítója, aki figyelemre méltó, amennyiben Fehér Ház tudósítója. A lefedettség valószínűleg jobb, mint a webhelyen található, bár a jellemző szélsőjobboldali dőlésük még mindig erősen rontja.
  • Thomas D. Williams: Teológus és volt katolikus pap, aki vallási témákban ír. A Krisztus Légiójának volt tagja is.

Korábbi közreműködők

  • Jonah Goldberg : A 2010-es évek elején a Breitbart rovatvezetője volt. Balra, hogy a munkájára összpontosítson Országos Szemle .
  • Sebastian gorka : Nemzetbiztonsági elemzőként szolgált. Lett Trump tanácsadója, majd átment Fox hírek .
  • Dana Loesch : Író és szerkesztő volt a Breitbart korai szakaszában. Végül hibás TheBlaze .
  • James O'Keefe : Nak,-nek MAKK hírnév. Most fut Projekt Veritas .
  • Rand Paul : Ő írta a Washington Times , de az oszlopot áthelyeztékBreitbartután plágium keverjük.Breitbart: Ahol nem érdekel, honnan szerezted a szöveget, csak az maradjon üzenetben.
  • Ben Shapiro : A Breitbartnál dolgozott a Bannon előttet al.frakció megragadta az együttest.
  • Milo Yiannopoulos : Korábban a webhely egyik csillagos közreműködője volt, alt-right kedves Milo 'lemondott' (olvasható: a magasból való nyomás hatására lőtték ki) jóváhagyása után pederasty podcaston.