Daily Express

' Tartsa távol, Nagy-Britannia tele van ! mondja az önjelölt „A világ legnagyobb újságja”. De ha Victoria Beckham kisebb lesz, akkor még egynek van helyünk.
Meg kell forgatnia, hogy megnyerje
Fél
Ikon media.svg
Hagyd abba a sajtókat!
Képeket akarunk
a Pókember!
  • Újságírás
  • Újságok
  • Minden cikk
Külön! Külön!
  • WIGO World
Ők azonban okoznak mell .

A Napi 'Diana' Express egy rasszista A kis angliai hírhedt rongy konzervatív angol bulvárlap újság.


Tartalom

Történelem

A papírt 1900-ban alapították, de 1916-ban lendült el, amikor a kanadai Max Aitken megvette, aki Liberális miniszterelnök David Lloyd George, információs miniszter lett és Lord Beaverbrook címet szerzett.

1931-ben Konzervatív Stanley Baldwin miniszterelnök megtámadta Beaverbrookot és Daily Mail főnök, Lord Rothermere, aki azt mondta: 'Amire ezeknek a papíroknak a tulajdonjoga törekszik, az a hatalom és a felelősség nélküli hatalom - a parázna kiváltsága az egész korban.' Abban az időben a lapok Baldwin helyett a saját jelöltjeiket próbálták hatalomra juttatni a konzervatív pártban.

1936-ban a világ legkeresettebb újsága volt, forgalma 2,25 millió; árbevétele 1949-ben elérte a 4 milliót.

Szerkesztői szempontok

Történelmi

1933-ban, amikor a náci rezsim külföldi kritikusai a bojkott a német árukról , aExpresszfutott a címsorral: JUDEA NYILATKOZATOT NÉMETORSZÁGRÓL!Az egész világ zsidósága egyesül . Ez a címsor még mindig széles körben elterjedt fehér nacionalista és antiszemita blogok és Bibliaütés weboldalak a Internet mint tagadhatatlan bizonyíték a Zsidó napirend hogy a nyugati nemzetek hadba kényszerüljenek Németországért, annak ellenére, hogy ez alig több, mint a bulvár bulvárszenzáció.


A lap azt állította, hogy a keresztes hadjárat célból, keresztes lovaggal, mint logóval, bár a BBC szerint kampányainak „nem mindig volt a kívánt hatása. [A] munkáspárt elleni támadás az 1945-ös általános választásokon, a Nemzeti Szocialisták egyesek szerint segítettek biztosítani győzelmüket, míg a cinikusok szerint egyetlen ok sem vész el igazán, amíg azt az Express nem támogatja. Hírnevet szerzett az olyan nemkívánatos hírek elnyomása terén is, mint a VIII. Edward és Wallis Simpson viszonya, valamint Churchill 1949-es strokeja.



Az 1950-es években a lap kiemelkedő brit fasisztát alkalmazott A. K. Chesterton mint „irodalmi tanácsadó” és rovatvezető; Chesterton szellemekkel írta Beaverbrook önéletrajzát is.


Az 1990-es évek végén röviden megpróbálkozott egy baloldali állásponttal, Rosie Boycott szerkesztő vezetésével, de hamarosan visszaállt a gépelésre, amikor 2000-ben Richard Desmond pornográfus és wannabe médiamágnás vette meg.

Modern

A Daily Express online olyan, mint a Daily Mail online, de még inkább habos és szenzációhajhász. A cikkek rövidek és tartalomhiányosak, a címsorok pedig véletlenszerűen TŐKESÍTIK a szavakat, hogy hangsúlyozzák azt, amiben HINNI kellene. A címsorok gyakran eltorzítják az igazságot, és nem hasonlítanak az alatta lévő cikk tartalmára. 2018. január 13-án a megdöbbentő cím A NASA idegen FELVÉTELE: Az űrügynökség bombázó videóban elárulja, hogy „nem rejthetjük el őket” 'valójában nem fedte fel az UFO-k által régóta jósolt' Teljes nyilvánosságra hozatalt '(gyakran az Express kommentjeiben), hanem interjú volt a NASA igazgató-asszisztensével, aki szerint a tudomány annyira nyitott, hogy az idegenek bármilyen felfedezését mindent és lehetetlen leplezni. Más szavakkal, a címsor szándékosan az ellenkezőjét sugallta. Ez az Express online nagyon gyakori gyakorlata. Két-két héten alkalmazzák a Yellowstone-ról szóló történetekre, amelyek a Doomsday-fenyegetés egyik kedvenc forrása. Címsorok, mint például Yellowstone FIGYELMEZTETÉS: A tudósok egy új tanulmány szerint feltárják Yellowstone-t a „TIPPING POINT” -nál. A SÁRGA KÖVES Nemzeti Park a tüzes katasztrófa szélén áll - figyelmeztették a tudósok kitörő vulkánok képeivel azt a benyomást keltheti, hogy pusztító kitörés áll fenn. Ugyanakkor, mint az ilyen címsorok minden használatakor, ez tulajdonképpen a bozóttüzek és az éghajlatváltozás veszélyére is utal, ami az erdőt gyepré változtatja. Lásd még: Yellowstone vulkán: Miért távozik ezer állat az aktív szupervulkánból? Ezrek Yellowstone-ban őshonos fajok vándorolnak el az aktív szupervulkántól - jelentették be látványosan a tudósok , amely a jávorszarvasok éves vándorlására és nem az állatok által érzékelt közvetlen katasztrófára vonatkozott.


2019. február 5-én futották a riasztó címet A St. Helens-hegy kitörése FÉLELMEK: A vulkánszakértő figyelmeztet: 'Soha nem láttam még ilyet' '. A cikk elolvasása megmutatta, hogy a szakértő leírta a vulkán 1980-as kitörésekor látottakat, más szóval „visszahívást”, és semmiképpen sem „figyelmeztetést”.

Sok cikk teljes egészében egyetlen, nem tisztázott vagy tájékozatlan egyén véleményén alapszik az interneten, semmint bármi, amit általában fontosnak tartanak, például tények. Szinte hetente vannak cikkek, amelyek azt állítják, hogy a NASA egy újabb idegen kövületet vagy műtárgyat leplez le, amelyet a Mars fotóin észleltek, kizárólag az egyik UFO-obszesszív állításai alapján a blogján (lásd lentebb a „Woo” -ot). Egy drámai cím, miszerint Yellowstone hamarosan fel fog robbantani, egyszerűen EGY rosszul tájékozott egyénnek a Reddit-re vonatkozó észrevételein alapult: „A tudósok azt mondják, hogy bár a vulkán késik, valószínűleg életünk során nem fog kitörni. Még akkor is, ha kitörne, akár két hónapos előrehozott figyelmeztetéssel kell rendelkeznünk, hogy mindenkit kimenekítsünk a „gyilkossági zónában”. De ahelyett, hogy mindenkit két hónappal előre figyelmeztetne, mi van, ha a tudósok nem? Mi van, ha a kormány nem ad figyelmeztetést a kitörésre, és csak a fújása után foglalkozik az utóhatásokkal? A kormány nem figyelmezteti az embereket a kitörésre, mert logisztikailag könnyebb kezelni a túlélők kisebb méretét. ” Más szavakkal, potenciálisan egyáltalán bármi válhat a Daily Express online cikkévé, ha bárki bármiféle követelést támaszt, bármennyire is töretlenül, a közösségi médiában.

Frank Hoogerbeets, egy másik sarlatán aki az Express webhelyet néha napi cikkekkel látja el, egy weboldalt vezet, amely azt állítja, hogy előre tudja jelezni a földrengéseket. Szenzációs állításokat fogalmaz meg a közelgő katasztrofális földrengésekkel kapcsolatban, amelyeket az Express sokkoló és drámai címsorokká változtat: Földrengés FIGYELMEZTETÉS: „Hatalmas MEGA-LÖKÉS sztrájkolni” február végéig. MEGA-DÖNTÉSŰ földrengés a következő hetekben a mélységig rázhatja bolygónkat '; ' A földhözragadt földrengés február 21-ig érhet el - sokkigény '; ' Földrengés FIGYELMEZTETÉS: Teljesen romboló remegés a következő hét megütéséhez - sokkigény. POTENCIÁLISan civilizációval végződő földrengést jósoltak a HETEN ',' Földrengés VIGYÁZAT: Kilenc erősségű remegés ér el február 26-ig - sokkigény. Február 26-ig úton van a FŐBB földrengés, amely kompatibilis lehet a nyilvántartásba vett két BIGGEST remegéssel '; stb. Ezen események egyike sem fordul elő, és ezt az egyént már régóta elismerték sarlatánként, de az Express boldogan készít cikkeket az ő woo-jából, és valódi földrengésekről számol be a Richter-skálán 3-ig (azaz nagyon kicsi), hogy javasolhassa ott legyen benne valami.

Az összes jobboldali médiához hasonlóan a katonaság fetisizálódik könnyen vezethető olvasói számára. Így egy sérült fogoly meggyilkolása miatt börtönbe került brit királyi tengerészgyalogosról szóló történetet dühös megjegyzések fogadták el, miszerint ő hős, mert megölte az ellenséget, a fogoly megölte volna, ha alkalma nyílt rá, hogy még többet kellett volna megölni, és így tovább tovább. Ellentétben áll azzal a történettel, miszerint a pakisztáni katonák megverték egy elfogott indián pilótát a 2019-es konfliktus során: „Genfi Egyezmény, a foglyokkal való rossz bánásmód”; 'Ezen országok közül sokan kijelentették magukat az egyezmény kötelékében, de soha nem tartották be azt'; 'Ezt nem kell elmondanod nekünk, tudjuk, hogy az iszlám hősei hogyan bánnak a foglyokkal'.


Néhány naponta cikkeket közölnek Michael Schumacherről, és a címsorok azt állítják, hogy ÚJ KÖZLEMÉNYEK vannak az egészségéről, vagy FELTÉTELES FELADATOK az állapotáról. Kivétel nélkül a cikkek lényegében ugyanazok - Schumacher családja vagy menedzsere szerint magánéletre vágynak, és nem fognak róla beszélni. Lásd például: Michael Schumacher SILENCE BROKEN: Jelentős frissítés a menedzserként megnyílik az F1-es sztár egészségében '.

Annak a látszólagos vágyának megfelelően, hogy feltekerje Brexiter az olvasókat gyilkos dühbe ejtette, olyan történeteknek tűnt, amelyeknek semmi köze a Brexithez, mintha azok lennének. Egy szándékosan félrevezető címmel jelentettek egy kis szigetet, amelynek természetes környezetének védelme érdekében korlátozták a napi látogatószámot. ' UTAZÓI TÖRTÉNELEM: A briteknek engedélyre van szükségük Kanári-szigetek látogatásához vagy a Bírságokkal szemben '. Ennek az volt a kívánt hatása, hogy feldühítette azokat az olvasókat, akik úgy gondolták, hogy ez az EU ismét a briteket választja.

Tudva, hogy sok olvasó harapós kalapos és / vagy apokaliptikus Biblia-olvasó, a világ minden tájáról származó természetes éves rovarrajokról számolnak be, olyan szavakkal, mint ARMAGEDDON, BIBLICAL, APOCALYPSE és PLAGUE a válaszok kiváltására. Headline: ' A VILÁG VÉGE: Az egyiptomi „bibliai” sáska-pestis apokaliptikus FIGYELMEZTETÉS. Az Egyiptom felé tartó „bibliai arányú” LOCUST-pestis aggodalmat váltott ki a világ vége felé közeledve - figyelmeztette sokkolóan egy bibliai szakember. A sáskák pestise, amelyet a keresztény Biblia napja óta nem láttak, futótűzként terjed Afrikában, a Vörös-tenger partja mentén, Egyiptom és Szaúd-Arábia felé. .

A bibliai próféciák megjelennek a weboldal 'Hírek' szakaszában is, olyan cikkek között, amelyek tényszerűek, mint az Express képes. Tehát látni fogja a Brexitről, az időjárásról és a királyi családról szóló címsorokat: Jeruzsálem harmadik temploma jóslata: Hogyan váltja ki a harmadik templom a VÉG VÉGÉT. A Jeruzsálem harmadik temploma a közeledő apokalipszis prófétai jele - figyelmeztették a világvége prédikátorai, mivel pletykák keringenek a zsidó imaházban. '. Az ilyen cikkek hetente és néha naponta előfordulnak.

Mint a legyek egy friss kutyafürt körül, a végtelen mennyiségű crackpot és a rasszista hülyeségek biztosítása azt jelenti, hogy az Express weboldala vonzza a zavart olvasókat a világ minden tájáról. Sokan úgy vélik, hogy a zsidók és / vagy szabadkőművesek irányítják a világot, vagy valamilyen jövőbeni hatalomátvételt terveznek, de egy szabad gondolkodó úgy döntött, hogy transzszexuálisok akik a médiát, a politikát és a királyi családot irányították, és hogy a férfiaknak vélt egyének valójában nők voltak, és fordítva. 'Démon Trannees a kontrollált adathordozón keresztül folytatja a desszertet és a káoszt' - javasolta, és: 'Ha van egy csomó desseeving, liiiiing Tranz.gendur Baphomet Saytun imádja a TRANNNNEEEEZ ellenőrző bankok és khaos okozza játékokat játszani a Brexit, mire számíthat még az ember? - Lehet, hogy még mindig nem ő az Express olvasó.

Az online változat olvasói általában nyíltabban rasszisták és hiszékenyebbek, mint akár a Daily Mail olvasói is, nagy számban adják meg maguknak a Brexitre hivatkozó felhasználónéveket, utálják az EU-t vagy az ultranacionalista témák variánsait. A cikkek gyakran eltekintenek a tényektől, ehelyett olyan véleményeket kínálnak, amelyek illeszkednek az olvasóközönséghez, és amelyek célja mind az olvasók elfogultságának megerősítése, mind az apoplektikus, szájbarágó düh. A címsorokat gyakran szándékosan fogalmazzák meg ennek érdekében: a forró időjárás nem ennek köszönhetőmeleglevegő érkezik Nagy-Britanniába, de „AFRIKAI levegő”.

Az olvasói megjegyzések gyakran burkolt rasszizmus, kivéve, ha nyílt rasszizmus. Sok hozzászóló nyíltan kifejezi támogatását a szélsőjobboldali és neonáci csoportok iránt, és magabiztosan faji rágalmakkal illet minden fekete vagy ázsiai embert a hírekben. Amikor Gdandszk polgármesterét leszúrták, 2019. január 14-én a cikk azt mondta az olvasóknak, hogy a polgármester haladó, támogató melegjogokat képvisel, és hogy a támadó erőszakos elítélt, aki a polgármesteri pártot hibáztatta börtönében. Ennek ellenére az olvasói megjegyzések között szerepelnek azok, amelyek arra utalnak, hogy a támadó erőszakos baloldal volt, aki a polgármestert szúrta meg, mert jobboldali nacionalista volt, vagy hogy muszlim, aki keresztényt támadott meg. Az egyik azt javasolta, hogy a múltban (vagyis a bevándorlás előtti mitikus időszakban) az emberek soha ne használtak kést, egy másik pedig „abban reménykedett” (kacsintás, kacsintás), hogy valami hasonló nem történt London polgármesterével (és gyűlöletfigurával a DE-olvasók előtt) Sadiq Khannal. Másnap, miután az olvasók végre rájöttek, hogy a polgármester baloldali, szimpátiájuk elpárolgott, de néhányan még mindig muszlimnak hitték a támadót.

Egy 2019. januári cikk arról, hogy James Watsontól, a DNS-tudóstól megtisztelték a megtisztelő címeket, mivel kijelentette, hogy a fekete emberek kevésbé intelligensek, mint a fehérek, lelkes egyetértés fogadta, hogy igen, voltak és nem volt szükségük tudományra ennek bizonyításához, a baloldalon mérges olvasóktól a tudósok hazudtak, hogy elrejtsék az „igazi igazságot”. Ezeknek a lelkes fehér szupremácistáknak a Daily Express örömmel engedte, hogy szinte bármit elmondjanak, amit csak akarnak. Furcsa módon ezek a Daily Express olvasók, akik annyira szívesen fogadják el a fekete IQ-ra vonatkozó tudós szavát, határozottan elutasítják az összes többi tudományt, különös tekintettel a globális felmelegedésre.

Mint a Daily Mail , aExpresszjellemzően szókimondó a továbbiakban európai bevándorlás , sajnálja a hagyományos bukását kis család , és nagyon kritikus a nem konzervatív, nem brit 'értékekkel' szemben. A fő hírcikkek gyakran tartalmaznak telefonszámokat az olvasóközönség számára, hogy SMS-ben küldjék el véleményüket a cikk témájával kapcsolatban. Ezek a szöveges rovatok általában a „Ha Nagy-Britannia elhagyja a én ? és 'Le kell állítanunk az Egyesült Királyságba irányuló bevándorlást?' Nem meglepő, hogy ezek a közvélemény-kutatások általában a magas 90-es százalékos tartományban eredményeznek, amelyet az olvasók annak „bizonyítására” használnak, hogy nézeteik érvényesek és általánosak.

Az Express Újságok kiadnak egy piros tetejű bulvárlapot is (vagyis még szemetesebb és szenzációhajhászabb), azDaily Star.

AExpresszés aCsillag, valamint néhány más vörös tetejű bulvárlap ( A nap , A világ hírei ) az emberi érdeklődéssel kapcsolatos történetek kórházi fejése a lehető legnagyobb futásteljesítmény mellett, különös tekintettel a hiányzásokra vagy meggyilkolt gyermekek . Míg dicséretesnek tekinthető a megoldatlan gyermek eltűnésének nyilvánossága, a Madeleine McCann 2007-ben a legtöbb cím a szülőkkel szembeni szenzációs vádak körül forog. Még 2009-ben is szenzációs főcímek, amelyek többnyire érintettek spekulatív részletek és vádak továbbra is aExpresszCímlap. A Madeleine McCann-ügy ilyen lefedettsége oda vezetett, hogy a gyermek szülei beperelték aExpresszés aCsillagrágalmazásért a titokzatos eltűnésében való részvételük vádjai miatt. A címlapon a legintensebb és legtriviálisabb dolgok szenzációinak érzékelése valószínűleg az a-val érte el csúcspontjátVasárnapi expresszjelentés arról, hogy a Dunblane-i mészárlás „megszégyenítették halott barátaik emlékét” azzal, hogy ... nos, azt tették, amit a teljesen normális 18 évesek tettek, például alkalmanként káromkodtak és ital egy kicsit.

Az 1980-as évek lakásboomja során aExpresszOlvasói versenyt rendezett „125 000 font jelzálog elnyeréséért”.

Az online változat a rosszul megírt történetek riasztó mishmaja a clickbait címsorokban, 2018-ra főként csak néhány témában - a Brexit, az időjárás, a brit királyi család, Donald Trump, a bűnözés és a muszlimok esetében (az utóbbi két alany gyakran számolt be róla). együtt). Ugyanezeket a történeteket sokszor megismétlik az egész weboldal, kissé eltérő címsorokkal és képekkel, abszurd mértékben, így Sadiq Khan londoni polgármester Donald Trumpdal folytatott Twitter-viszályát ugyanazon a napon több mint 40-szer, a Firenze hurrikánt pedig 60-szor megismételték. . A csúcsot 2018. december 13-án érte el, amikor a Brexit 86 külön cikkben jelent meg, és szinte semmi másnak nem adott helyet. 2019. február 3-án furcsa módon egy brit híroldal, nemhogy egy amerikai, 17 külön történetet közölt Punxsutawney Phil-ről, a tél végét megjósoló mardosóról. Címsorok, ' Mormota-nap A 2019-es élő közvetítés eredményei és a „Látta az árnyékát” több változata Mit jósolt? Ki ő?'

A címsorokban gyakran arról beszélnek, hogy bármilyen diplomáciai vita hogyan idézi elő a 3. WORLD WORLD-ot, olyan mértékben, hogy egy teljes kategóriája van a cikkeknek, amelyek a címsorban szerepelnek. Bár a cikkek általában byline-ot mutatnak, a cikkeket néha úgy tűnik, hogy hibás számítógépes program írta. A vulkánkitörésről szóló 2018. novemberi cikk szerint: A félelmetes tektonikus megjelenítést órákig rögzítették, és félelmetes időintervallummá fejlődött '. Egy másik azt mondta: Egy villámcsapás érinti az aktív vulkánt is Kyushu déli részén, amely több mint 600 000 ember otthona. A csúcs vastag füstje meghaladta a 4000 métert, és továbbra is szennyezi a csendes-óceáni szigetet. A fényes vörös lavór uralja az éjszakai égboltot, amelyet mérföldekről lehet látni '.

2018. december 10-én az F-35 vadászgépről szóló cikk olvasható,

' Hőmérsékletek a Celsius-fokban A MA ÖSSZEFOGLALÁSA Bár a Lockheed Martin amerikai gyártók szerint ezt a rendszeres járatoknál újra fel kell használni, egy RAF-forrás szerint az átfogó permetezést minden repülés után el kell végezni. Északnyugat: A korai záporok megkönnyítik, ha többnyire szárazon hagyják a napsütést. Friss északnyugati szél. Magas 9C (48F). Kelet-Anglia: záporok. Szárazabb szél. 9C magas Észak-Írország: Elszórtan várható zápor, főleg délután. Mérsékelt szél. Magas 8C (46F). 'Ezt a helyzetet nyilvánvalóan helyre kell hozni, mielőtt a gép üzembe állna' - mondta a London / South forró és száraz felhőzetű forrás. Élénk Wales: Szétszórtan záporok, erősek a reggel folyamán. Némi nap is. „Mérsékelt déli: Korán, azzal a varázslattal, hogy hozzáteszik, hogy Gavin Williamson védelmi titkár és Sir Stephen Hillier, az RAF légi fõ marsallja mindig is tisztában volt a problémával. Nagy-Britannia júniusban vette át az F-35B Lightnings első tételét. Napos időszakok és később elszórtan. Friss északnyugati (48F). Jeff Babione, a Lockheed alelnöke elismerte: 'Akaratlanul megkarcoljuk a bevonórendszert, és át kell festenünk.' Északnyugati part: Napos varázslatok keveréke lesz, és ezek többnyire világosak lesznek. Mérsékelt nyugati szél. Magas 10C (50F). A társaság másik szóvivője elmondta: „Az F-35 lopakodó karbantartása keleten van: korai záporok, majd napos varázslatok és foltos szellő. Magas 11C (52F). záporok, majd száraz, ködös napsütés fordul. Friss északnyugati délnyugati part: Várhatóan nedves és szitáló eső várható, később szárazabb és világosabb. Erős szél. Magas 11C (52F). Kevesebb karbantartást igényel, és könnyebben, olcsóbban és gyorsabban javítható a korábbi gyengén megfigyelhető repülőgépekhez képest. ' Andrew Lambert légikommandó, a RAF korábbi védelmi tanulmányainak igazgatója azt mondta: „A Lockheedbe világos keleti partvidéke: főként száraz záporok lesznek, világosak, de a korai órákban kicsi az esély a könnyű záporra. Mérsékelt nyugati szellő. Magas 9C (48F). - Napközben és középen. Martin azt mondja, hogy most jobb, de csak egy karcolás szükséges ahhoz, hogy a vadászrepülő radarprofilja megegyezzen a 747-esével, akkor lehet, hogy nem is zavar . ”

Annak ellenére, hogy beszámoltak róla, a cikk ebben a formában több mint 17 órán át fent maradt.

Az olvasók az online verzióhoz nyúlnak, hogy előítéleteiket még lelkesebben erősítsék meg, mint a papíros változatot, észrevételeik ezt tükrözik. Bármilyen típusú tűzvészről az Express gyakrabban számol be, mint korábban, mert a Grenfell-torony tűztragédiája óta az olvasók „tudják”, hogy „muszlimok” vagy meg nem határozott „bevándorlók” okozzák őket, akik „kártérítést keresnek”, vagy „baloldali terroristák”, és tájékoztatni akarják őket minden „cselekményről”. A Saddleworth Moor tűzvészét tulajdonították - kitaláltad! - Muszlimok, mert Nagy-Britanniában soha nem volt korábban tűz, 'függetlenül attól, hogy hány forró napunk volt'. Ugyanez az olvasó úgy vélte, hogy a légybillenés soha nem fordult elő a bevándorlás megkezdése előtt, bármikor.

Amint hír érkezett a pusztító tűzről, amely a párizsi Notre Dame-székesegyház nagy részét elpusztította, a világ gyászolta. Senki meglepetésére a Daily Express olvasói nem. 'Az elmúlt hónapokban nagyon sok meggyalázták a francia egyházakat, a betolakodóknak szükségük van a mecsetekre' - mondta az egyik. 'Lesz egy szép új parkolója, amely készen áll arra, hogy jövő nyáron kiszakítsa a turistákat' - mondta egy másik. 'Nevetni fogok, ha az elkövető a béke vallásából származik' - javasolta egyáltalán nem őrült olvasó. A szimpátia árapályának további megjegyzései magukban foglalják, hogy 'nem látom, mi a felhajtás ... régi épület volt .. most építhetsz birtokot keleti barátainak' ... 'Újjáépítik mecsetként '...' Isten cselekedete volt, vagy az egyik nyereséges tanítványa volt ??? '...' A béke és szeretet könyv hívei biztosan! Minden bizonnyal ujjonganak az Egyesült Királyságban, ezért olvastam: '...' A szakértők véleményét, miszerint baleset volt, az olvasók megvetették, akik a gyors ítéletet takarásnak bizonyították. Természetesen közel sem volt olyan gyors, mint az Express olvasói, akik azonnal eldöntötték, hogy muszlimokról van szó.

Az Express, tekintettel arra, hogy mennyire jobb az olvasóközönsége, és mennyire gyengén ragaszkodik a valósághoz, egy történetet vezetett a címsorral. A Notre Dame nem volt véletlen - miért gondolja Franciaország, hogy a párizsi székesegyház lángja Európa szeptember 11-e volt '. A cikk elolvasása megmutatta, hogy a „Franciaország” nem az ország teljes lakosságát jelentette, hanem egy maroknyi szélsőjobboldali embert.

További népszerű elméletek, amelyek egykor nem érintettek muszlimokat, többek között Emmanuel Macron francia elnök szándékosan meggyújtotta a Notre Dame-ot, hogy elterelje a figyelmet politikai problémáiról, vagy megállítsa a folyamatban lévő populista „sárga mellény” tüntetéseket, vagy hogy a tüzet „Lengyel és román” vagy „kelet-európai” munkások, mert nyilvánvalóan ilyet csinálnak. Az a tény, hogy ezek az elméletek egyértelműen törölték egymást, nem számított; bármi hihetőbb volt, mint a „felújítási munkálatok során bekövetkezett baleset”. Az egy héttel korábban eltávolított külső szobrok sokak szerint 'minden értéket rejtélyes módon eltávolítottak közvetlenül a tűz előtt' lettek, és az egyik kamera nézőpontjából egy látható tűzoltó tömlőt ábrázoló TV-képek 'bizonyítékot' szolgáltattak arra, hogy a franciák szándékosan hagyták égni az épületet. Hogy ez miként kapcsolódott össze azzal, hogy muszlim támadás, azt bárki kitalálja, de sokak számára „bebizonyította”, hogy Macron cselekményének része volt.

Donald Trump elnök csípett be, azt javasolva, hogy vízi bombázó repülőgépeket alkalmazzanak, és annak ellenére, hogy Párizsban a helyszínen sok szakértő azt állította, hogy az összeomlik a falakkal és tönkreteszi az épületben még mindig lévő műalkotásokat, az Express olvasói egyetértettek abban, hogy igaza van és ezt nem sikerült mint mondta, további „bizonyíték” arra, hogy az épület megsemmisítését tervezték. Vagy alternatívaként, hogy megmutatta, mennyire képtelenek a franciák mindenben.

2018 októberében, válaszul a londoni gázüzem tüzére, az olvasók új gyanúsítottat kezdtek javasolni; „az EU”, akik tüzet gyújtottak, hogy pánikot és káoszt okozzanak, és „figyelmeztetést adtak a briteknek a Brexit miatt”, valamint arra utaltak, hogy a muszlimok teret akarnak egy másik mecset építésére. 2018. december 22-én, tele karácsonyi hangulattal, az olvasók magabiztosan kijelentették, hogy a Gatwicki Repülőteret bezáró drónok üzemeltetői muszlimok voltak, nulla tényleges bizonyíték ellenére. Röviddel ezután az andoveri házat elpusztító valószínű gázrobbanást az olvasók azonnal annak is tulajdonították, hogy a muszlimok bombákat gyártottak, annak ellenére, hogy a ház lakója fehér angol férfi volt. A hozzászólók 2019. január 12-én egy párizsi pékségben gázrobbanást tulajdonítottak a muszlimoknak, sokan panaszkodtak arra, hogy észrevételeik éppen ezt cenzúrázták.

A világ ezen tomboló félreértése a Daily Express történeteinek tulajdonítható, amelyek legjobb esetben torzak vagy félrevezetőek, a legrosszabb esetben pedig a tényleges hazugságok. A brit könyvtárakban a gyermekkönyvek számának csökkenéséről szóló cikket az olvasók sajátos elméleteivel találkozták, hogy miért: senki sem beszél tovább angolul; „csak egy könyvre van szükségük (azaz a Koránra); A keménykötésű könyveket betiltják, mert az e-könyvektől eltérően nem írhatók át úgy, hogy azok tartalmazzák a „kisebbségi hiedelmeket” a szexuális irányultságról stb. A magas cukortartalmú gabonafélék betiltásáról szóló cikk a gyermekek egészsége érdekében egy olvasó arra a következtetésre jutott, hogy az egyetlen lehetséges ok az volt, hogy a muszlimok felé pancsoljon. A „dadusállam” személyes választásba való beavatkozásának ez az ellenszenve párosul azzal a törekvéssel, hogy a BBC-t és a Guardiant betiltják a baloldali véleményük szerint való véleménynyilvánításért, és a baloldali meggyőzés minden képviselőjét el kell távolítani és helyébe jobboldalt kell venni. szárnyasok.

A cikkeknek gyakran furcsa szöge van, például arról számolnak be, hogy Fiona Bruce-t nevezték ki a BBC kérdések órájának új műsorvezetőjévé, de arra összpontosítottak, hogy kivel házasodott össze (Headline: ' Fiona Bruce férje KIADOTT: Fiona Bruce kivel házas? FIONA Bruce lesz a BBC Kérdések új műsorvezetője, miután David Dimbleby ma este visszalép. De kivel házasodik Fiona Bruce? '). Vagy ' DONALD TRUMP ma este felszólítja az Egyesült Államok teljes kormányát az Unió állapotának éves beszédében, de vajon ő a legmagasabb amerikai elnök? Donald Trump életkora és magassága: Donald Trump a legmagasabb amerikai elnök? '

Azok az olvasók, akik a Daily Express segítségével megértik a világot, feltételezik, hogy bármit is higgyenek, függetlenül attól, hogy valótlan-e. Címsor ' Meghan Markle, hogy 'nemi folyadék' legyen - hercegné ragaszkodjon ahhoz, hogy NEM anya legyen 'szülő' „felháborodást és gúnyos elítélést okozott Markle asszony„ PC-őrületének ”, annak ellenére, hogy az egészet Piers Morgan alkotja, és nem„ tény ”, amelyet a gondolkodó emberek bármilyen formában megértenek. Ms. Markle sok harag állandó haragforrása, etnikai hovatartozása valódi ragaszkodási pont, és kritikához vezet a megjelenésének és az észlelt személyiség minden aspektusának. Az olvasók nem voltak hajlandók elhinni, hogy valóban terhes, azzal vádolták, hogy egy párnát használ (az a „bizonyíték”, hogy méretét változtatta, nyilvánvalóan a valódi terhességtől eltérően), és a színfalak mögött egy helyettesítőt használtak fel. A „csúcs csúcsra” akkor értek el, amikor bejelentették, hogy Markle asszonynak és Harry hercegnek Marokkóba kell látogatniuk, és az olvasók úgy gondolták, hogy itt tervezik egy fekete csecsemő elrablását és a sajátjukként való átengedését („A csecsemőnek valahonnan jönnie kell”) ...... túl nyilvánvaló, mi a terv itt ... ';' Ez egy kicsit Túl nyilvánvaló. Marokkó a tr.afick.ing-ről ismert ország ';' Marokkó az az ország, amelyet Obama 'bérelt' 2-től. Faji szempontból vegyes és emberkereskedelem központja. Átlátszó menetrend ”).

Röviddel a születés után az olvasók továbbra is savanyúan hunyorogva nézték a fotókat a nyomok után, bármennyire is kisebbek (vagy képzeletbeliek), hogy bírálják a cipőjét, ruházatát, testalkatát, arckifejezését; és az a tény, hogy Harry herceg az első hivatalos fotón tartotta a babát, annak bizonyítéka, hogy már nem törődik vele. Harry herceg első rövid közleménye a médiának egy udvarban volt a windsori kastélyban, de röviddel azután, hogy elkezdett beszélni, felkérték, hogy költözzön az istállók elé, a jobb fényképek érdekében. Ez néhány Express olvasó szerint természetesen bizonyította, hogy Meghan Markle megalomán volt, aki úgy gondolta, hogy a babája olyan, mint Jézus. És a csecsemő hivatalos első képe rögtön három nem olvasó olvasótól vádolta, hogy szorosan bepólyázták, hogy ne melegen tartsa, hanem hogy leplezze azt a „tényt”, hogy ez az egyik ilyen gumigyűjtő baba, és hogy nem volt valódi terhesség .

Az Express olvasói alig tudták leplezni Meghan Markle iránti rasszista gyűlöletüket, de amikor megtámadták, elutasították, hogy az iránta való gyűlöletük bármi köze lenne a bőre színéhez és minden ahhoz, hogy amerikai legyen. Némileg aláássák álláspontjukat, amikor azt javasolták, hogy a babájának Winston, Mandela, Um Bongo, Ooga Booga vagy LeeRoy legyen a neve, hogy „valószínűleg afro van”, és hogy „adjon neki banánt”. Az egyik, amely megható aggodalmat mutatott a csecsemő iránt, azt írta: „sápadt, hála istennek”, amikor fényképet tettek közzé. Az Express weboldala mindent megtett annak érdekében, hogy a legrasszistaabb olvasók továbbra is a gyűlöletet habzsolják, több cikk pedig félrevezető címsorokkal (lásd fent). ' Királyi baba: Hogyan reagált Fülöp herceg a SAVAGE kommentjével a születés kinyilatkoztatása után 'valójában csak 71 évvel korábban reagált saját fiának, Charles születésének a reakciójára, de egyértelműen az volt a célja, hogy vidám örömét keltse olvasóinak abban a gondolatban, hogy Philip valószínűleg hírhedt rasszista megjegyzéseket fűzhetett az újhoz, vegyes fajú királyi baba. És meg is történt.

Ezt a sikert követően az Express több címsorral megismételte a gyakorlatot, amelyek szándékosan félrevezetőek voltak, de halvány olvasókat váltottak ki: Királyi baba KIÁLLÍTÁS: Hogyan mesélte a királynő a nyers JOKE-t, miután találkozott egy királyi babával [utalva Vilmos hercegre 1982-ben] ... Fülöp herceg királyi baba neve SOKK: Mennyire volt Duke Dühös a vezetéknév megváltoztatása miatt [utalva arra, hogy a herceg 1952-ben nem tudta megadni Károly hercegnek saját vezetéknevét] ... Harry herceg FIGYELMEZTETTE: Herceg a 'VESZÉLYBEN' a királyi baba bejelentése után - A palota hazudik ... és még több.

A gyakori (néha naponta megjelenő) cikkek figyelmeztetnek az aszteroida hatásának veszélyére, és lélegzet-visszafojtva tájékoztatják az olvasókat arról, hogy egy emeletes buszok vagy Big Bens többszörösében mért nagy szikla veszedelmesen közel kerül a Földhöz. 2018. november 22-én futották a félelmetes címet A NASA aszteroida FIGYELEM: 390 LÁB aszteroida nagyobb, mint Big Ben a „Earth Approach” -on vasárnap. A NASA figyelmeztetett a Big Ben óratornyánál és a Szabadság-szobornál nagyobb óriás aszteroida vasárnap a bolygó mellett. . ” Sok drámai megjegyzés után az aszteroida méretéről és arról, hogy mekkora kárt okozhat, ha eltalálja a Földet, a legvégén eldugva beismerte, hogy 5 800 000 km távolságon fog elhaladni, ami megegyezik azzal, hogy egy autó veszélyes módon elhalad 'gyalogos 290 000 km távolságra. Ez a sablon MINDEN Daily Express cikkre alkalmazható az aszteroida veszélyéről, a „NASA figyelmeztet” szavak úgy értelmezhetők, mint a „NASA tájékoztatja”. Az online olvasói válaszok soha nem változnak, abban a reményben, hogy az aszteroida el fogja érni a Lordok Házát, az Alsóházat, az EU központját, vagy bármelyik politikust / színészt / énekest / közszereplőt utálják.

Úgy tűnik, hogy a Daily Express online változata sok olvasót vonzza felhasználónévvel és avatarokkal, ami arra utal, hogy érdeklődést mutat az 1930-as évek német politikája vagy északi harcosok iránt, vagy egyszerűen hiperpatrióta lelkesedés Anglia iránt. Megjegyzéseik a szélsőjobboldali érzelmek támogatásának elbűvölő melange, valamint a nem angol emberekkel szembeni ésszerű és érthető ellenszenv jelentenek. A zsidókról vagy a holokausztról szóló cikkek többségében blokkolták a megjegyzéseket, hogy megakadályozzák a törvényesen fellépő neonáci vélemények áradását, amely elkerülhetetlen az Express olvasói körében.

A Nagy-Britanniába eljutni akaró menekültekről szóló cikkek mindig megjegyzéseket tesznek, amelyek azt sugallják, hogy a legésszerűbb és legpraktikusabb megoldás egy szögesdróttal (és gépfegyverekkel és aknákkal) ellátott egész fal súrlódása az egész brit partvidék körül, a parti őrség hajóinak felszerelése gépfegyverekkel és a hatóság, hogy találós csónakok és menekültek golyókkal, kardokkal felszerelve a Csatorna-alagút vonatainak kerekeihez, lehetővé téve a menekültek számára, hogy gyalog lépjenek be a Csatorna-alagútba, mielőtt azt szándékosan elárasztanák, és egy különösen ötletes javaslat; a La Manche csatorna megtelése cápákkal és krokodilokkal.

2018 elején az Express-t a Mirror Group vásárolta meg, a hagyományosan baloldali Daily Mirror tulajdonosai. Az őrült jobboldali olvasóközönség elidegenítésének elkerülése érdekében azonban az Express online kiadása továbbra is kutyafütyülő cikkeket adott ki a fajról, az iszlámról, a Brexitről és a bevándorlásról, lehetővé téve az olvasók számára, hogy folytassák magukat a szájhabos dühben. Még a nyíltan rasszista hangnem enyhe csökkenését is észrevették az olvasók, ugyanakkor arra késztették az észrevételeket, hogy az Express ma „baloldali rongy” vagy akár „szélsőbaloldali szemét”. A papíros változat kissé enyhült, mivel az új szerkesztő rájött, hogy milyen rettenetes rongy volt az előző tulajdon alatt.

Az olvasók által az EU iránt tanúsított összefüggéstelen düh magában foglalta azt a mindenképpen igaz és egyáltalán nem tényleges tényt, hogy az EU 12 csillagot választott az uniós zászlóra, mert a csillagok a Sátán szimbólumai. Azok, akik ragaszkodnak ahhoz, hogy az EU csillagokat válasszon 'pontok helyett', mert sátánisták, nyilvánvalóan nem figyeltek az amerikai zászlóra, amely feltehetően több mint négyszer olyan sátáni.

A Brexit időpontjának közeledtével a Daily Express online végtelen „árulásról”, „fenyegetésekről”, „invázióról” stb. Szóló történeteket futott be, amelyek kevéssé kapcsolódtak a valósághoz, így a könnyen vezethető olvasók dühöngővé váltak, és végtelen megjegyzéseket fűztek hozzájuk. „hazaárulási perek”, „kvízingek” és fegyveres felkelések, ha nem kapták meg a kívánt Brexitet, és egyre hisztérikusabb felszólításokat tettek arra, hogy akit a Brexit ellen szavaztak, akasztják fel, zárják be árulásért vagy deportálják, amint Nagy-Britannia távozik. az EU. Az egyik olvasó úgy vélte, hogy 'Európa 20 éven belül az Egyesült Királyság gyarmata lesz', egy másik pedig kijelentette: 'A britek nem lesznek idegen kezű foglyok halálharc nélkül!' míg egy másik azt mondta: 'És megéri! Életemnek vége lesz a Hazámért folytatott küzdelemben a gonosz betolakodók és árulók ellen! Hála Istennek, valami nagyszerű dolog fog történni hétköznapi unalmas EU-ellenőrzött országunkban! Felhívták a hadsereget, hogy bontsa le a Parlament házát, és büntetés céljából adja át a képviselőket a Brexitereknek, és néhányan kijelentették, hogy az SAS a Nép mellé áll, és csúnya dolgokat tesz helyettük. Egyes olvasók utaltak a titkos szélsőjobb tervek ismeretére, hogy a jövőben valamikor („hamarosan”, „bármikor”, „ez jön” vagy „most kezdődik”) valami drasztikus dolgot tesznek a „hazafiak” nevében, és burkolt fenyegetéseket azoknak, akik nem értettek egyet („amikor a„ Pókháló ”kezdődik, jobb, ha elbújsz”).

Minta 2019. január 16-tól (a felhasználónév szerkesztve): „Személy szerint nagyon várom a polgárháborút, és utcánként viszem hazánkat. Ha a visszaköltözők el akarják pusztítani hazánkat, be kell zárniuk a gobjukat és harcolniuk kell érte. - Várom, hogy a szivattyúval ellátott puskámat használhassam a távozók ellen. Készítsen elegendő lőszert a harmadik világháború elleni harcra ”. 'Feltételezem, hogy a lincselés szóba sem jöhet'. - Ne add fel ilyen könnyen! Még áradozni fognak az árulás miatt ”. '... rengeteg lámpaoszlop áll rendelkezésre. Ezt a demokráciánk védelme érdekében hajtják végre, így nem ésszerűtlennek ”. '... ez visszatér a divatba, az árulóink ​​megbüntetésének szükségességétől vezérelve'. „Levell (sic) Dresden ismét bezárja a piszkos GERMS-t”, „építse fel azokat az akasztófákat a Parlament térén, és kezdje meg az árulók akasztását”, „Itt az ideje, hogy ezeket a bolondokat meglincseljék ... Ideje rendezni ezt a mocskot”, 'Eljött az ideje, hogy megrohamozza a Parlamentet, és kötelekkel a nyakában húzza el ezeket a remoaner Mp-eket a házból, és dobja át a Westminster-hídon, és hagyja lógni ..' és így tovább.

Az ilyen megjegyzések jelentése alig változott.

Annak ellenére, hogy szívesen elpusztítanák Londonot és minél több embert megölnének a demokrácia érdekében, a következő hónapban felháborodtak a tömegközlekedés zavara miatt az éghajlatváltozás elleni tiltakozás miatt. Dühös, hogy baloldaliak tartják a vonatokat a lila arcú Brexit-szavazók helyett, akik elégetik a Parlament házát és felakasztják a képviselőket, az olvasók azt követelték, hogy a mozdonyvezetők irányítsák a tüntetőket, és a rendőrség élő golyókat használjon rájuk.

Udvarol

A legtöbb bulvárhoz hasonlóan aExpresszrészt vett a szenzációhajhászok méltányos részében udvarol és összeesküvés-kereskedelem gyakran 'formájában' csak kérdéseket feltenni vagy néha innen: táplálkozási szakemberek maszkírozni dietetikusok . Ez nem meglepő, hiszen Joy Desmond - Richard Desmond tulajdonos felesége, akik mindketten diktálják aExpressza saját érdeklődésükön alapuló tartalom - gyakran retweetelik a Twitteren található „@ILLUMINATI” oldalról.

Példa történetek

Az Európai Bizottság elnöke Jean Claude Juncker volt a legfrissebb uniós nagyérdemű, akit úgy fényképeztek, hogy 'megadta a kódot', miután rombusz alakú kezével elkapta - az úgynevezett [Angela Merkel Gyémánt - miközben tegnap beszélgetett Mathilde belga királynővel és Philippe belga királlyal a brüsszeli Szent Mihály és Szent Gudula-székesegyházban tartott Te Deum misén. Új brit miniszterelnök után jön Theresa May a képen külön ábrázolták ugyanezt a kézmozdulatot a hónap elején. [...] Összeesküvés-elméleti honlap illuminatiRex A gyémántjelet az első számú illuminátustáblák között sorolja fel, Merkel asszony saját szekciót kapott azért, hogy ezt fordítva végezze, amit Merkel Raute-nak nevez.

Az összeesküvés-elméletek állítói szerint a hatalmas tudományos installáció hétfokú földrengést váltott ki a Csendes-óceán déli részén fekvő Vanuatuban, amely olyan erős volt, hogy „megrázta a bolygót”. [...] Más elméletek tartalmazzák annak lehetőségét, hogy egy aszteroidát behúzhassanak a bolygóba, és még azt is, hogy az irányítja Illuminati tudósok, a pokol hajlandó megnyitni egy portált, hogy a ördög vissza a Földre. A fentiek egyike sem tudományosan bizonyított.

A YouTube UFO és összeesküvés-elméleti csatornái sugározták azt a videót, amelyet 1992-ben állítólag a svájci Eigerben forgattak, és amely egy idegennek tűnő testet mutat, túl nagy fejjel, nagy szemekkel, kicsi, orsó karokkal és törzssel. - hasonlóan egy idegen sztereotip képéhez. ... Az Express.co.uk azonban beszámolhat arról, hogy a felvétel nem más, mint egy régi 2008-as kamu, amelyet újra megosztanak az idegen összeesküvésű YouTube-csatornákon. Brett és Blake Cousins ​​újraküldték a videót a Thirdphaseofmoon csatornájukra, és a Secureteam10 is megosztotta.

A cikkek tudatában annak, hogy olvasóik sok UFO-diót tartalmaznak, ennek megfelelően módosítják. Az Express jelentése szerint egy szondát, amelyet a Jupiter Europa holdjához terveztek küldeni, hogy a felszín alatt fúrjon, és egysejtű organizmusokat kutasson: A NASA azt tervezi, hogy megtalálja az ALIENS-t a Jupiter közelében, a NUCLEAR hajtású fúróval ', a Close Encounters típusú humanoid képével kiegészítve. Egy gyermek ezüst léggömbjét, húrokkal kiegészítve, egy tisztességtelen ember filmezte le, aki azt állította, hogy villog, amikor egyszerűen a fényképezőgépének fókusza nem rögzül a tárgyon, de az Express boldogan vezette le a történetet, hogy egy UFO nagyobb, mint egy repülő.

Úgy tűnik, hogy az olvasók nem tudják eldönteni, hogy Neil Armstrong és Buzz Aldrin valóban jártak-e a Holdon, és láttak-e egy idegen várost, de a NASA eltakarta, vagy nem a Holdra mentek, és a Hold leszállásait hamisították egy stúdióban. / Devon-szigeten / Nevadában és a NASA leplezte.

Annak tudatában, hogy olvasóiknak általában nincs semmiféle tudományos megértésük, az Express online verziója rendszeres történeteket közöl a nem létező „Nibiru bolygóról”, összekapcsolva a valószínûsíthetõ „X bolygó” tényleges kutatását a bibliai próféciával, a világvége-különcek és más összeesküvési források. A „Daily Express Nibiru” internetes keresése több tucat példát hoz fel crackpot-ostobaságaikra. Nibiru földi támadásának dátuma folyamatosan változik, amikor mindegyik igényelt dátum kataklizma nélkül telik el, de az ilyen történetek iránti lelkesedés nem csökken. A hírek szerint Nibiru különbözőképpen a Hold mögé bújik, láthatatlannak palástolva, a gravitációval szembeszálló módon mozog a Naprendszerben, és olyan idegenek irányítják őket, akik chipeket ültetnek be kiválasztott emberekbe, hogy figyelmeztessék a többieket, hogy az elragadtatás amikor Nibiru végre megérkezik. A „BRIAN COX ON NIBIRU: A tévés tudós csendet tör a X. bolygó világvégi próféciája felett” című 2017. évi cikk egyszerűen megmásolta tweetjét, cáfolva az egészet, de az olvasók nem voltak teljesen meggyőződve, és ezt írták: „Ez a nagy megtévesztés. Tudós vagyok, és csak pár hónapja kezdtem rájönni az igazságra. Ez a történet félig fél hazugság (mint a legtöbb hallott dolognál). Arra buzdítalak benneteket, hogy végezzen saját kutatásokat a mainstream tudományon túl. De nincs sok ideje hátra, kérlek, ne légy tudatlan, a saját érdekében ',' mint az a fiú, aki kiáltotta Farkast, amikor megérkezik, senki sem fogja elhinni, és késő lesz ',' Először is egy jel nem tegyen bármit, csak azt tudja megtudni, hogy hol van és mire számíthat, a Stop jel nem nyomja meg a fékpedált, megtörtént a Jelenések 12. fejezetében leírt jel, ha elolvassa, akkor látni fogja az összes többi eseményt szintén a 7x bolygó, vagy a Nemesis van a naprendszerünkben. Ezt lefilmeztem, Davypatt1-en vagyok a tubusban, az a bolygó 2017. szeptember 6: 30-kor jön fel a láthatáron, Zeta Talk on you tube, ad beszámoló a Föld bolygóra gyakorolt ​​hatásairól, nézzétek meg ”és„ a NASA azért tolja a Nibiru történetet, mert el akarják terelni az embereket, felismerve, hogy SOHA nem jártunk a Holdon, és hogy a föld lapos ”.

Az „időutazók napi expressz” egyszerű internetes keresése azt mutatja, hogy 2018-tól egyre több történetben szerepelnek „időutazók”, akik saját készítésű videókat tesznek fel a YouTube-ra, azt állítva, hogy 2055, 2087 vagy 3000 évről származnak, és tanúskodnak arról, hogy olyan szörnyű jövőbeli események, mint a nukleáris háború vagy az idegen invázió, vagy esetenként pozitív fejlemények, mint az idegen számítógépes / emberi hibridek, akik örökké élhetnek. Bizonyítékul ezek az időutazók gyakran homályos videókat mutatnak a mobiltelefonjukon, amelyeket egy leendő városban rögzítettek, és amelyek némelyike ​​sci-fi filmek jeleneteihez hasonlít, ha alaposan megvizsgáljuk őket.

Rivalizálás aDaily Mail

ADaily Expressrégóta vetekszik aDaily Mail, több mint valószínű, mert a kettő nagyon hasonló jobboldali szerkesztői álláspontjukban, nézőpontjukban és célpiacaikban. A két lap gyakran támadja egymás hitelességét, sok Express címlap tartalmazza az elmebeteg szlogenet: „20p olcsóbb, mint a Daily Mail, és tízszer jobb”. Bár „tízszer jobb”, mint aDaily Mailnem nehéz bravúr, aDaily Expressnem tudja teljesíteni ezt a promóciót azzal, hogy egyszerűen elfoglalja a Daily Mail összes álláspontját, és tízszer szélesebbé teszi sajátjait, megmutatva a „jobb” szó egyértelmű félreértését.

Biztos, hogy még mindig nem lehet halott?

A mindenekfelettiExpresszhülyeség trifecta: Diana, Brexi és rossz dolgok történnek Franciaországban, mert a muszlimok (2017. július)

Ahogy aDaily Mailmegvan a maga dolga a rákkal,Az Expresskésőn van ennek megfelelője Diana hercegnő . Annak ellenére, hogy 1997-ben elhunyt, Diana képei rendszeresen szerepelnek a címlaponAz Express- feltehetően a zászlóeladások fellendítése érdekében. Ezt szinte mindenhol parodizálják, az oldalakról Magándetektív Russell Howardnak a brit panel show-ban Gúnyolja a hetet átlagot deklarálvaExpresszcímsor as

'NE KINT KÜL! TELJES VÁLLALKOZÓK, FEKETEK ÉS BŰNÖZÉS! Ó, HA CSAK DIANA VAN ITT ...

Ez nem csak egy furcsa megfigyelés, amelyre a komikusok ráugrottak; elég figyelemre méltó az egyenleteshez Wikipédia hogy komoly pontként említsem, és még a meggátolhatja Dianát abban, hogy a címlapon megjelenő hírek legyenek. Ez egy ideig abbamaradt 2007-ben, amikor Madeleine McCann lett a lap plakátlánya, de mint alább láthatjátok, még mindig a régi Diana címlaptörténeteket kavarják.

  • Arra is kíváncsi, mennyi ideig tart, amíg elfogynak a fotóik. Tudunk (és tudunk) élni nélküle, tudod.
  • 2009. szeptember 17

  • 2009. szeptember 18

  • 2009. szeptember 21

  • 2009. szeptember 26

  • 2009. október 24

  • 2009. november 23

AExpresszszámos szaporításával is figyelemre méltó összeesküvés elméletek a néhai hercegnő halálával kapcsolatban - többnyire onnan ered Mohammed Al-Fayed , közeli barátjaExpresszRichard Desmond tulajdonos - általában azt állítva, hogy az MI5, MI6, a Fővárosi Rendőrség vagy a biztonsági erők bármely más szerve volt felelős Diana haláláért, és hogy hatalmas leplezés ezt a tényt leplezve. Di hercegnő szelleme is támogatja Brexi , természetesen.