Daily Mail

ADaily MailMa ugyanezt üzeni a menedékkérőkkel szemben.
Meg kell forgatnia, hogy megnyerje
Fél
Ikon media.svg
Hagyd abba a sajtókat!
Képeket akarunk
a Pókember!
  • Újságírás
  • Újságok
  • Minden cikk
Külön! Külön!
  • WIGO World
ADaily Maila 'Minden rendben van: félj, félj.' címmel vezet.
-Az a Mitchell és Webb megjelenés

A Daily Mail (más néven.Hate Mail,Napi kudarc,Daily Heil,Napi nyögés,Őrült levélés így tovább) reakciós jobboldal bulvárlap '-ként álcázott rongy hagyományos értékek 'középosztálybeli újság, amely sok szempontból a második legrosszabb angol ereszcsatorna (csak Rupert Murdoch 's A nap rosszabb). ALevélolyan következetesen rossz volt, hogy Orwell behívta őketHódolat Katalóniánaktámogatásáért Őszinte . ALevélszintén hírhedten támogatta Oswald Mosley és fasizmus .


ADaily Mailaz Egyesült Királyságnak mi az New York Post a Egyesült Államok , és mi a Drudge-jelentés a Internet : szellemes, pletykás bulvárlap ” újságírás 'azok számára, akik nem tudnak megemészteni komolyan hírek , flipelőn szárnyas anya szerkesztői álláspont. Mint a Daily Express , igyekszik előkelőbbnek és tekintetesebbnek tűnni, mint a piros felső brit bulvárlapok, bár néha a teljes címlapképre vagy a populista rongyok. Hírhedt az egyének gyakori zaklatásáról, a különféle kisebbségekre irányuló gyűlöletkampányokról is (amelyek a következőkre összpontosítanak: Muszlimok ), és szándékosan csaló és hazudik olvasóinak.

Tartalmának nagy részét úgy tervezték, hogy kiváltsa az olvasók limbikus rendszereit, így a cikkek erős gyűlölet, félelem, düh, szomorúság, undor és alkalmanként boldogság érzelmeit kelti (általában azért, mert egy fehér középosztálybeli ember tett valami szépet, vagy cica). Mint egy pisztráng a halgazdaságban, az olvasók várják aDaily Maila következő történet elől, hogy a bíróságon kívül dohányzó, nem pofátlanul pofázó, takarónadrágos asszonyok (ahol részeg bántalmazás vagy csalás vádjával néznek szembe), a barna emberek és a válogatott külföldiek csinálják a balhét kampányol valamiről, vagy a munkásosztály nem jóváhagyott módon érzi jól magát. Aztán az olvasóközönség habzó dühbe fakad, amely gyorsan alábbhagy, miközben a következő történetre várnak. De a düh nem teljesen csillapodik; maradék haragot hagy maga után a háttérben, és újabb kiváltó történetet igényel, hogy még egyszer felforrjon.


Tartalom

Történelmi eredmények

ADaily Mail1896-ban Lord Northcliffe (akkoriban sima Alfred Harmsworth) alapította, aki egy újságbirodalmat halmozott fel,A Daily Mirror,Az idők, aSunday Times, A Figyelő ,Vasárnapi feladás, ésAz esti hírek; testvére, Harold Harmsworth (később Lord Rothermere) 1922-ben halála után irányító érdekeltségbe került. A lap tényellenőrző képessége először 1912. április 16-án mutatkozott meg, amikor a címsor futott. Óriási Elsüllyedt. Nincs elveszett élet. Ütközés egy jégheggyel. A világ legnagyobb hajója. 2358 Élet a veszedelemben. Rohanás a vonalhajózással a mentéshez. Minden utast elszállítottak. Hasonlítsa ezt össze a New York Herald 1912. április 15-i címmel: „A Titanic elsüllyed 1800-val a fedélzetén; Csak 675, többnyire nő és gyermek, megmentve ”

Lord Rothermere tulajdonában volt, hogy 1924-ben bizonyos hírnevet szerzett azzal, hogy kiadta a Zinovjev levele , nak nek hamisított dokumentum ami azt jelezte, hogy a brit Kommunisták erőszakot terveztek forradalom . Ez jelentős hatást gyakorolt ​​a négy nappal későbbi általános választások eredményére, amelyek vereséget eredményeztek a Munkáspárt . Ezért nevezik egyesek a rongyotHamisítók Közlönye.

Az 1930-as évek során aDaily Mailszimpatikus volt német és olasz fasizmus , mint Rothermere volt barátságos mindkét Adolf Hitler és Benito Mussolini . A lapban nyomtatott Rothermere-cikk szintén dicsérte a Fasiszta Brit Unió vezetőjét Oswald Mosley a hangért, józan ész , Konzervatív doktrína. ” Valamint sok időt szánsz rá diplomácia a fasisztákkal Lord Rothermere-t szintén kudarcba fulladt, hogy királyává váljon Magyarország , így fia, Esmond az 1930-as években egyre nagyobb szerepet vállalt a lapoknál.



Viszont Vere Harmsworth 3. vikomtum vette át az irányítást 1970-ben. Annak ellenére, hogy a lap moralizálta mások magánéletét, Vere lelkes nőcsábász és társasági társaság volt, és nyílt házasságot élt Beverly Brooks színésznővel 'Bubbles' Rothermere néven, 1992-ben bekövetkezett haláláig. 1998-ban, amikor új koreai felesége túl soknak bizonyult számára, a néhai Verét fia, Jonathan, a jelenlegi tulajdonos és a 4. Rothermere vikomt váltotta fel. Annak ellenére, hogy vallotta hazaszeretet , a 3. vikomt a adó száműzetés ban ben Franciaország , és fia továbbra is „non-dom” adóstátust követel tiszteletbeli franciaként.


1971-ben felszívta istállóját, aNapi vázlat, egy populista jobboldali bulvárlap, amelyből az előző táblázatotDaily Mailszenzációhajhászabb modern elemeit vette át.

2014-ben Rupert Murdoch A szemétlapokat is birtokló News Corporation ausztrál online kiadást vádolta aDaily Mailnak,-nek plágium .


2018 novemberében az ABC Australia Media Watch programja teljes adást szentelt aDaily Mail Online 's más újságírók munkájának tömeges plagizálása, annak hatása a bevételekre és más újságok folyamatos életképességére.

Nézőpontok

Rasszista nyilvánosan, tehát nem kell.
- Russell Howard,Gúnyolja meg a hetet
Egy igaziDaily MailCímlap. Tudtad, hogy feketék 18 gyerekkel több, mint középosztálybeli fehér emberek és Kate Mossnak még több cipője van?

ALevéláltalában a legtávolabbi jobb az összes brit újságból és bulvárlapból, versengve ezért a helyért a Daily Express . Bár a vörös tetejű bulvárlapok extrémebbek lehetnek retorika , a kisszerű hozzáállásuk gyakran azt jelenti, hogy nem veszik őket túl komolyan. Az alábbiakban a legismertebb álláspontjukat dokumentálják, de a célpontok közé tartozik Roma emberek , a műhely, a Young People Today, a közszféra, az BBC (amely teljes egészében Fox hírek stílus, azt mondja, van egy erős liberális elfogultság ), és bárkinek a bal oldalán Norman Tebbit .

A mértékletesség szintjétől függetlenül az olvasói megjegyzések végtelen szórakozási forrást jelentenek, mint olyan helyek, ahol félelmetesek, nőgyűlölők , rasszisták és összeesküvés-elméleti szakemberek gyűljön össze, hogy kifújja a hülyeségeit, feltehetően azért, mert életében minden egyes embernek teljesen elege van dühös és savanyú nézeteinek meghallgatásából. Ha egy állítást „Kétségtelenül…” -val kezd el, az azt jelenti, hogy valami nem történt meg (és soha nem fog megtörténni a való Világ ) feltétlenül az ő fantáziájukban fog történni: „Kétségtelen, hogy 5 éven belül lesznek minarettek a Westminster-apátságon”. ' Kétségtelen, hogy hamarosan törvénytelen lesz boldog karácsonyt kívánni valakinek. '' Kétségtelen, hogy bárki, aki megvédi magát a betörők ellen, sokáig életfogytig tartó börtönbe kerül. ' Stb. Az online verzió sikeres telepítését követőenDaily Mail, létrejött egy Facebook-oldal, látszólag az olvasók számára csalódott, hogy a komment moderátorok néha eltávolították a leginkább szájbarágósan rasszista kommenteket. Kérjük, ne olvassa elDaily MailA Facebook megjegyzéseket fűz ahhoz, hogy megőrizze az emberi természetbe vetett hitét.

Bevándorlásellenes

Lásd a témáról szóló fő cikket: Illegális bevándorlás

ALevél's szerkesztői álláspontjai nem különböztethetők meg a Brit Nemzeti Párt (BNP) politikája. ALevélhibáztatta a Európai Únió és az európai bevándorlás Nagy-Britanniába a gazdasági válság és kíváncsi, miért szavaznak az emberek a BNP-re. Szenzációhajhász címmel szereti felbujtani olvasóit a kisebbségek ellen a bevándorlók által elért előnyökről és a brit kultúrát fenyegető fenyegetésekről. Biztonság (szinte mindig teljesen hazugságokra épül).


Kivételesen ritka, hogy a fő cím nem kapcsolódik a menedékkérőkhöz, ill „veszélyes” külföldiek ilyen vagy olyan módon, függetlenül akontextusa történet. Ilyen például Mahira Rustam Al-Azawi, aki egyébként csak egy hosszú távú csalás újabb esete lenne, ha nemLevélferde felé, hogy ő an iraki menedékjogot kérő.

Annak ellenére, hogy azt hitte, hogy az angol értékek utolsó bástyája, a Daily Mail gyakran nagyon rosszul ismeri Anglia nyelvét és földrajzát. A történetek illusztrálására sietve létrehozott térképek városai komikusan rossz helyen vannak megjelölve, gyakran több száz mérföldnyire. 2016-ban az Északi-tenger Szent-szigetére vezető útról szóló történet úgy írta le, hogy átkel a „Tyne folyón”, csupán 60 mérföldnyire és nem megfelelő típusú vízzel. A közúti dühről vagy a végzetes közlekedési balesetekről szóló szinte naponta megjelenő cikkekben gyakran szerepelnek olyan mondatok, mint például: 'alkalmazta a szüneteit', 'a szünetei elakadása ellenére', és 'látták, hogy keményen tör'. és egy esetben a „törött” fék múltjának használták.

ALevélidőnként kifejezi is amerikaellenes nézetek. A már említett kedvenc európai államférfi egykor a MINKET egy „korcs nemzet”, és aLevélritkán nem értett egyet ezzel az érzéssel. Az egyik figyelemre méltó példa 1956. szeptember 5-én történt a film kommentárjábanA tábla dzsungel, az első rock and roll filmzenével. És mit tett aLevél's szerkesztőségi író gondol a filmre és a rock-and-rollra? Kétségtelen, hogy jobban szerették volna Pat Boone ha ő sem lenne egyike a csúnya gyarmatoknak.

Vallás

Míg a tudományos felmérések kimutatták, hogy a brit lakosság 73% -a nem igazán ficánkol vallás , aLevél1400 éve az Egyesült Királyság utolsó bástyavédelmeként szerepel keresztény értékek. Dacosan állnak mindkettővel szemben muszlim és a ateista például amikor a gonosz Beeb úgy döntött, hogy a jó és a Kr. e EZ és EKB … Kivéve, hogy valójában semmi sem történt. A BBC mindkettőt használja, de a weboldal vallási részének szerkesztője úgy döntött, hogy BCE és CE megfelelőbb vallási szempontból semleges kifejezés, összhangban a BBC pártatlanságával, nem pedig feltételezett ateista elfogultságával. ALevélsőt odáig ment, hogy feleslegesen azt sugallta, hogy muszlim emberről van szó, aki előmozdítja a saját napirendjét. Lényegében, mint minden vallásos fundamentalisták és politikai rojt csoportok, aLevélegyszerűen aktuális értelmezése semlegesség Van egy elfogultság ellenmaga , ahelyett, hogy saját elfogultságait és preferenciáit látná azzal kapcsolatban, amilyenek.

Nemrégiben mégis aLevéleléggé alátámasztotta az ateista állításokat, például azt az állítást, amely Jézus nem létezett, még senki állítását sem publikálta ebben az ügyben.

Jólétellenes

Az elmúlt néhány évben aLevélvolt a vezető hang démonizál bárkit aki bármilyen okból szociális juttatásokat igényel (miközben teljesen megfeledkezik arról, hogy a mintegy 15 millió ember által kapott állami nyugdíj szociális juttatás), amelyről kiderült, hogy a valódi igénylők többségének megbélyegzését táplálja, és elriasztja azokat az embereket, akiknek segítségre lehet szükségük . 'Egyedülálló anyák', évtizedek óta az egyikDaily Mail'Az olvasói gyűlölet sok célpontja mindig felelőtlen, lusta és „laza”, hacsak nem középosztálybeli, ebben az esetben ürügyként megengedhető az özvegység, vagy ha egy férj elhagyja titkárnőjét abban a bankban, ahol dolgozik. szomorú arcfotókkal és sok szimpatikus oszlop hüvelykkel).

Brexit-párti

Bár manapság aDaily Mailőrjöngő euroszkeptikus , ez nem mindig volt szerkesztői álláspontja. Valójában az 1930-as években a lap nagy rajongója volt a egyesült európai szuperállam . Ugyanakkor a romlik Nagy-Britannia kapcsolata a ... valLevél'Kedvenc európai államférfija, a lapnak 1939 végén meglehetősen hirtelen meg kellett változtatnia álláspontját a kérdésben.

Erőszak a médiában

Annak ellenére, hogy sok éven át hangosan kampányolt a filmekben és videojátékokban kitalált erőszak ellen, a Mail Online webhelyén az adott napon több videó is megjelenik az erőszakos halálról: ipari robbanások, öngyilkos merénylők, rendőrségi lövöldözések, borzalmas balesetek, magas helyekről történő zuhanások, munkások felszereléssel összezúzva, késsel vagy fegyverrel meggyilkolva, vagy bármi mással, amit a gyakornokok találtak, miközben az interneten trágár tartalmak után vonultak be.

Az 1980-as évek végén a Daily Mail szórakoztató töltőanyagként használta a tengeren túli szokatlan haláleseteket vagy sérüléseket, mígnem még az olvasók is panaszkodni kezdtek. Komikus módon számoltak be arról a kínai motorosról, akit megöltek, miután egy nagy lyukba ütközött az úton, mert ahogy az olvasók sugallták, nem volt brit (más néven nem látszott fehérnek). Hasonlóképpen kétségtelenül kinyomtatnák az elhunytak és haldoklók képeit, ha az áldozatok idegennek tűnnének, és különösen, ha nem fehér európaiak lennének, akkor nagyobb érzékenységet mutatnának, ha az áldozatok fehérnek tűnnének. A 2019-es nairobi terrortámadás után kritikát fogalmaztak meg a Mail Online és mások ellen, amiért az áldozatok holttestét mutatták, mert azok feketeek és nem fehérek voltak; 2019-ig azonban a Mail Online nem tett ilyen megkülönböztetést, és szinte minden képet mutat a holttestről, amelyet megszerezhettek.

Egészség

Rák

ALevélismert arról, hogy megszállja az egészségügyi félelmek veszélyeit (mint például a Andrew Wakefield vita) a pedofiloknak. A rákkal, aLevélvalószínűleg a legnagyobb előnye az, hogy megpróbálja megijeszteni olvasóit, hogy sok őrült szart csináljanak. A lap által igényelt tételek közöttokrák ('alapján') tudományos „kutatás” szájvíz, orális szex , Pringles, Facebook és kávé . Másrészről,gyógyíta rák esetében tofu , a sárgaláz elleni oltást, ketchupot és kávét. A cikkek értelmezésekor körültekintésre van szükség, mivel a bizonyítékok nagy része hülyeséggel keveredik. Néhány dolog, például az alkoholtartalmú szájvíz valóban növeli a rák kockázatát - ha alkoholista vagy, aki az alkoholt szájvízből vonja ki.

A végérvényesen zavart, mint aLevélidőnként ellentmondásos a témában, a „Kill or Cure” weboldalon és aDaily MailOnkológiai projekt.

HPV

Lásd a témáról szóló fő cikket: HPV vakcina

2009 áprilisában a tudományos blogger, Martin Robbins, a „The Lay Scientist” címszó alatt érdekes ellentmondást figyelt fel aDaily Mail. Az egészségügyi rémhírekről ismert brit kiadáson követelték a HPV méhnyakrák elleni oltás kötelező beadásának leállítását. Ez elég tisztességes és elvárható aDaily Mail, mivel ezek az emberek ellen fognak állniBármiaz ingyenes orvosi kezelés. Az egyik mögöttes téma az volt a gyanú, hogy az oltást kapó fiatal lányok azonnal elgondolkodtatóvá válnak, és megszabadultak a HPV megfertőződésétől való félelem alól, amely része a régóta fennálló puritán világnézetnek, amely a Daily Mail tartalmának nagy részét megalapozza.

Azonban a ír kiadás, volt egy kampány a „vakcina bevezetésére most!” követelve, hogy a kormány haladéktalanul bocsássa ki, mint Írországban, ezt nem szabad olyan szabadon kiadni, mint Nagy-Britanniában. Mivel aDaily Mailés aIrish Daily Mailugyanazoknak az embereknek a tulajdonában vannak, és azonos (állítólagos) szerkesztői álláspontjuk van, erről nem volt szó Az őrző egyet mondván ésAz Expressmondván egy másikat. Ez oda vezetett, hogy az emberek kijelentették, hogy aLevél'Igaz álláspontja: „bármi is a kormány mellett van, mi ellenezzük”.

Kannabisz és skizofrénia

Lásd a témával foglalkozó fő cikkeket: Marihuána woo és Skizofrénia

2011 októberében aDaily Mailkinyomtatott egy cikket, amely azt állította, hogy „Csak EGY kannabisz közös hozhat skizofrénia valamint káros memória . ” Ez Dorothy Bishop professzorhoz vezetett idegtudomány az Oxfordi Egyetemen megkapta aDaily Maila ' Orwellian Díj az újságírói félrevezetésért, „az általa nevezett„ tudományos cikk legsúlyosabb félrevezetéséért egy nemzeti újságban ”.

A Sajtópanaszok Bizottsága nem volt hajlandó kivizsgálni, bár érdemes megjegyezni, hogy a cikk szerzője, Paul Dacre volt a PCC szerkesztői gyakorlati kódexének elnöke annak idején. Röviddel azután, hogy Bishop professzor „díját” elnyerte, aNapi kudarcnem tett semmit a félrevezetés kijavítása érdekében, bár megváltoztatták a „skizofrénia okát” a „skizofréniához hasonló epizódokat”.

Azbeszt

Lásd a témáról szóló fő cikket: Azbeszt

Christopher Booker , az egyikDaily Mail'sztároszloposai rendszeresen elfoglalnak olyan bátor pozíciókat, amelyek ellentmondanak a tudománynak, tény , és valóság . Ezek tartalmazzák ' szkepticizmus az éghajlatváltozásról, az előnyben részesítése intelligens tervezés felett evolúció , és a hit hogy passzív dohányzó nem káros az egészségére. Saját valóságágával még tovább tolja azzal, hogy ismételten állítja, hogy a fehér azbeszt kémiailag azonos hintőpor 'és az ebből fakadó fenyegetés annyira' eltűnően kicsi ', hogy az Egyesült Királyság Egészségügyi és Biztonsági Igazgatóságának tanulmánya arra a következtetésre jutott, hogy a veszély' jelentéktelen 'és' vitathatatlanul nulla 'a tüdőrák kockázata.

Ahogy az aLevél, az Egyesült Királyság Egészségügyi és Biztonsági Igazgatósága nem ért egyet Bookerrel, és az azbeszttel kapcsolatos állításait „lényegében megtévesztőnek” minősítette. Valószínűleg véletlenszerű hogy Booker állításai feltűnően hasonlítanak a brit azbesztipar állításaira.

Egyéb nézetek

  • Anti- LMBT
  • Anti- emberi jogok mivelemberi jogok csakvédje meg a nyilvánvalóan bűnösöket és / vagy pedofilok vagysötétek.
  • Anti- adók (elsősorban azok számára, akik megengedhetik maguknak, hogy fizessenek nekik)
  • Anti-intellektualizmus („mit tudnak?”), beleértve az akadémikusokat, a szakértőket (beleértve az orvosokat is); valóban bárki, akinek van „-ológiája”. A. N. Wilson híresen kijelentette, hogy „A„ tudományos ”érveléssel az a baj természetesen, hogy nem a való világban, hanem egy fantáziátlan akadémikus laboratóriumában, kizárólag a empirikus tények ”.
  • Anti- liberális (nem veszi észre, hogy ennek ellentéte liberalizmus - (kis „l” betűvel) nem konzervativizmus, hanem totalitarizmus /fasizmus)
  • Azt állítva, hogy a politikai változások a kampányaik miatt következtek be
  • Szereti az Egyesült Királyság hadseregét

Femail

Femail.jpgMi ez a vékony darabka a vonalnál? Igen, ez a Femail webhely, egy kis hírrel az oldalán. A Femail oldalsáv szószáma 4400 körül van - a cikk csak 260. Szó szerint csak az oldal 4% -a tényleges cikk. Igazán.
' ... valójában egyáltalán nem egy hagyományos híroldal, sokkal inkább egy nagy online szemetes, tele valóságsztárok képeivel, és az alkalmi Stephen Glover oszlop lobbizik a hangulat enyhítése érdekében. '

- Charlie Brooker

A „Femail” (amellett, hogy szörnyű szójáték) aDaily Mail'sspecifikus ” nők szekció, amely a hírességeknek, a tervezőcipőiknek szól (mert természetesen érdekes, hogy egy nő milyen túlárazott ruhákat visel), és egyéb különféle pletykák. A Femail uralja a jobb oldali margótLevél'webhelye - általában az összes többi tartalom hosszának többszörösét meghosszabbítva - ami azt jelenti, hogy még akkor is, ha csak a politikai vagy orvosi az online olvasás közbeni álláspontja, akkor biztosan nem kerülheti el a Kim Kardashian legújabb fotózásáról vagy Victoria Beckham legújabb reklámfilmjéről szóló mega-fontos fejléceket. A helyszínen való mindenütt jelenléte vagy a lapnak köszönhető a feminista ügy iránti elkötelezettség , a nők problémáinak azonos fontosságú kezelése vagy azért, mert azok szexizmus -teljes férfi olvasók szeretik egyet a csuklóról egy részeg Lindsay Lohannak ebédszüneteikben. A Femail részben is a legtöbbet láthatja szexuálisan kifejezett képeket, amelyekLevélmegtalálja, a popsztárok haragos ruháitól kezdve meztelen hírességek fotózása vagy a szekrény meghibásodása. ALevélgyakran kapott némi kritikát e szakasz miatt, és egyenesen vádaskodott képmutatás , mivel a lap gyakran panaszkodik a brit televízióban a vízválasztás előtt sugárzott szexualizált képekről, de úgy tűnik, hogy nem okoz gondot ezeket a képeket és még sok másnak a világ felé történő közvetítése egy olyan webhelyen, amelynevízválasztási idő egyáltalán.

Figyelemre méltó, hogy Femail női írói hajlamosak kritikus és negatív véleményt alkotni a női ügyekről (az „Igen, nő vagyok, de a feministák nem SZELLEMEK?” Vagy „Nőként úgy gondolom, hogy a férfiaknak KELL többet fizetett ”), ezzel támogatva a lap általános nőgyűlölő hangvételét. Tökéletes példa lenne a 2018-as címsor: „Melltartás vagy nem melltartás: Ez egy új feminista csatatér középpontjában álló kérdés ... szóval e két megjelenés melyikét ítélné meg keményen?” Mert keményen kell megítélni a nőket, bármit is csinálnak.

„A szégyen oldalsávja”

Kizárólag aMail Online, ezt a „szégyen oldalsávját”, amely a nők szemtelen darabjain szerepel, „a bulvársajtó heves és szégyentelen energiájának” nevezték. Ennek a nyilvánvaló kínlódásnak ellenére azonban ez veszteségesnek bizonyult a vállalat számára. A megfigyelők örömmel hasonlítják össze a szarvasmarhák miatt elítélt „perverzekkel” kapcsolatos DM-történeteket a szekrényben szereplő „szekrény meghibásodásaival” kapcsolatos történetekkel, ahol a női hírességek véletlenül leleplezik fehérneműjüket, amint azt a földön fekvő fizetett pap fényképezte, hogy megszerezzék a képeket. Nem világos, hogy a Daily Mail, amely a szégyen oldalsávját tartalmazza, valamilyen módon kapcsolódik-e a Daily Mailhez, amely az 1980-as években a szex ellen filmekben, tévében, zenében, művészetben vagy bárhol máshol kampányolt.

És most az időjárás

ALevélkét időjárási történetét két cég kapja meg: a ironikusan elnevezésű Exacta Weather and the vezetőség beszél -tasztikus pozitív időjárási megoldások. Előrejelzőik széleskörű ismeretekkel rendelkeznek, a következőktől: ukrán menyasszonyok stock fotó modellek és sportolók emo haj. Eddig úgy tűnik, hogy nem értek el láthatóságot a meteorológia területén. Így aLevélúgy tűnik, hogy időjárási híreit olyan forrásokból veszi, amelyek, mondjuk, messze vannak az akciótól.

Link csali

Nem is egyszer.

Néhány elmélet felmerült, hogy aDaily Mailpusztán a szemetet írja, amit tesz provokál linkek hatalmas rajai és kattintások annak weboldal , így fejte ki szponzorait és hirdetők tömegek számára készpénz . Erre válaszul az IstyOsty weboldal tárolási szándékkal jött létreDaily Mailcikkek egy proxy szerveren, hogy az emberek elolvashassák őket anélkül, hogy hozzájárulnának aLevél's megtekintések száma. Nem lenyűgözött egy ilyen gonosz Rendszer, aLevélmintegy 150 000 font értékű jogi lépésekkel fenyegette meg az oldalt, és 2011 augusztusában szüntette meg és hagyta abba.

Az üzenetszerkesztője

A lap korábbi szerkesztője, Paul Dacrealakult kinagyon ritkán, még az 1992-től 2018-ig tartó lap idején is. Szinte soha nem jelenik meg a televízióban (vagy bármely más médiumban), és amikor (ritkán) nyíltan ír aLevél, alig írástudó. Például sikerül a sajtószabadságról szóló (talán) érvényes pontot személyes, széthúzható, összefüggéstelen diatribiává alakítani ellenségei ellen (Az őrző). Az, hogy ez a titkolózó ember hatékony újságírónak vallja magát, semmiféle megértésen kívül esik. A Private Eye magazin arra hivatkozik, hogy Dacre „kettős cunting Dacre”, mert állítólag szokása szerint ilyen trágárságokat ordít a személyzet ellen, aki nem tetszik neki. Dacre 2018-ban távozott szerkesztői posztjáról, még mindig a régóta remélt Lovagrend nélkül.

Írószemélyzet

- És cipőben vagyok
Ahogy küldöm a hírt:
Mondta az ember aDaily Mail.
-Peadar Mac Ghiolla Chearra

ADaily Mail'Az írókról gyakran ismert, hogy makacsul vitriolosak, és mindannyian nemzeti viszályt tudnak fordítani a súroló légyre, aki a kaparócát veszi fel, ami a társadalom maga. Valahányszor tömeges egészségügyi megijesztés történik, szinte garantálhatja, hogy ezek az emberek több szót írnak a témáról, mint bármely tájékozott és képesített tudomány levelező.

Nevezetes ideológusok:

  • Peter Hitchens - Hitchens minden bizonnyal az élen járt Tony Blair fia, Leo a MMR vakcina ; valóban folytatta a gyereket és szinte naponta zaklatta a Downing Streetet félrevezetés . Az utóbbi években egyre több anti- szekularizmus harsog.
  • Melanie Phillips - Egy blogger egyszer kitalálta a kifejezést: 'Senkinek sem kívánnám ... csak Melanie Phillipsnek.' Készítette George Monbiot a 10 legjobb listája a klímaváltozás tagadói . ” Rendszeres panelvendég a BBC régóta tartó politikai vitás műsorábanKérdések órája, ahol vidáman trollok a közönség vele boszorkány -szerű nézetek.
  • Samantha Brick - Folyamatosan dörömböl kbmilyen rohadtul gyönyörű. Ennek ismertségét 2012-ben szerezte, amikor egyik cikke arról szólt, milyen nehéz volt ilyen a a vizuális emberi tökéletesség lenyűgöző példánya mert más nők gyűlölték ezért, végigsöpört a blogoszférában, mint a LOLcats-ból készült szárfűhöz erősített gyep.
  • Amanda Platell - Szakmai prédikátor és általában meglehetősen borzalmas ember.
  • Richard Littlejohn - Visszatért aLevél2005-ben, évi 800 000 font összegű üzlet utánA nap. Megtiszteltetés számomra, hogy „A hülye ember” címet kapta Jeremy Clarkson 'és egy olyan könyv szerzője, amelyet egyszer' a BNP toborzó röpiratának 'neveztek. Mulatságosan parodizáltLátképregény „Richard Littlecock” néven, és kíváncsian megszállottja a férfi meleg szex mechanikájának. Könnyen bosszantó, amikor rosszul tájékozott veszekedésekbe kezd, kizárólag az előítéletei alapján, és könnyen megcáfol. Régóta az elf 'n' biztonságnak és a balos átverésnek nevezte az üzleti, egészségügyi és biztonsági szükségtelen terhet, emberi jogok , mint „yuman rituálék”, gúnyolva a fizikai dolgozók és más kisebb emberek elképzelt kiejtését. Olvasói papagájolják ezeket a helyesírásokat anélkül, hogy tudnák, miért csinálják. Littlejohn gyakran esik vissza az aktuális események parodizálására a Csak bolondok és lovak, Apa serege, A Sweeney vagy a Minder stílusában, az alkalmasságnak megfelelően rotálva, amelyek általában fájdalmasan viccesek. Miután a Vero Beach elzárt közösségében élt, Florida Néhány évig (rajongói számára nyilvánvalóan ismeretlen tény) a szeretett londoni városában zajló cikkek kevésbé látszanak azon, amit hall, miközben a kutyában és a kacsában pintet esett le, és annál többet, amit a könyvben olvas.Daily Mail. Ez megmagyarázhatja azt is, hogy az Egyesült Királyság kulturális hivatkozásai miért tűnnek legkésőbb az 1980-as évekre.
  • Quentin Letts - Eddigi koronázási eredményei egyrészt a könyvében megismételt állítások , azt iraki -szülött reklámvezető és Művészet műértő, Charles Saatchi nagyobb kárt okozott Nagy-Britanniában, mint honfitársa, a népirtó diktátor Szaddam Huszein . Második próbál teljes színházat bezárni, mert nem nagyon tetszett nekik egy színdarab, amelyet ők készítettek. Arsehole .
  • David felkelt - Elitista val vel eugenikus hiedelmek. Eredetileg arról ismert, hogy iraki nyelvet hall WMD később egy részleges „hopp” -ot adott ki a történetek írására. Ezután képességeit a globális felmelegedés tagadásának elősegítésére fordította, és elkapta idézet bányászat tudósok és nyomulnak tagadó beszélő pontok sokszor.

Megbízhatóság mint Wikipedia forrás

2017. február 8-án egy hónapig tartó megbeszélés az angolról Wikipédia véget ért a konszenzus hogy aMegváltás!alkalmas volt WC-papírként való használatra nem megbízható forrás . A záró adminisztrátor azt mondta: 'A támogatás! Szavazás általános témái a Daily Mail hírnevére összpontosultak a tények gyenge ellenőrzése miatt, szenzációhajhászás , és lapos gyártmány. […] Több ezer létező idézet található a Daily Mail-ben. Az önkénteseket arra ösztönzik, hogy vizsgálják felül őket, és szükség szerint távolítsák el / cseréljék ki őket ”. Erről az eseményről széles körben beszámoltak a médiában (általában alig elfojtott felháborodással vagy alternatív módon korlátlan vidámsemlegességű újságírói objektivitással), egy nehezen megmagyarázható kivétellel. A vitát kezdeményező szerkesztő három díjat kapott Barnstars és bejelentette, hogy elindítja a Wikibreak .

Megbízhatóság mint hírforrás

...

ADaily Mailkezdetben a Newsguard „piros” státuszt kapott, Microsoft új alapértelmezett böngészőbővítménye, amely figyelmezteti a felhasználókat a különféle hírforrások megbízhatóságára. A „konstruktív” megbeszélések után azonban aDaily Mailügyvezető, a Newsguard kénytelen volt visszavonni minősítését, és ehelyett „zöld” minősítést kellett alkalmazniDaily Mail, jelezve, hogy betartja az újságírás alapvető normáit és integritását. Az amerikai székhelyű üzlethelyiség elismerte, hogy 'tévedtünk', és a közvélemény általánosan elfoglalt nézete voltDaily Mailahelyett, hogy valójában kutatna benne.

A legjobbNapi kudarc

Egy hamisDaily MailCímlap.Az igazi, 1934. január 15

Íme néhány válogatás a legjobb - rossz okokból - cikkekből, amelyeket aDaily Mail:

  • 'Szocialisták mestereinek polgárháborús cselekménye: Moszkva parancsai vörösjeinknek' (más néven Zinovjev levele ) - állítja a lap az átkozott kommiák beszivárogtak a Munkáspárt 1924. A munkaerő elvesztette a választásokat a Toryk .
  • - Hurrá a feketepólókért! volt aMailcímlap címsora 1934. július 8-ánLevél'erőfeszítéseivel a Fasiszták Brit Egyesülete soha nem ért el széles körű népszerűséget.
  • 1956-ban leírta rock 'n' roll mint „siralmas” és „törzsi”, hozzátéve, hogy „bizonyára a dzsungelben keletkezett. Néha elgondolkodunk azon, hogy vajon ez az Fekete bosszút áll.
  • - Igen, a tudósok sok jót tesznek. De egy ország, amelyet ezek az arrogáns bizonyosság-istenek vezetnek, valóban pokol lenne a földön '-' A 'tudományos' érvvel természetesen az a baj, hogy kizárólag empirikus tényekre támaszkodik , ami eléggé elmondja.
  • 'Amanda Knox bűnösnek találta' - így aLevélúgy döntött, hogy kiadja arosszelőre megírt történet Amanda Knox vádlott gyilkos fellebbezésével kapcsolatban. A legfontosabb események közé tartoznak az ügyészek reakciói, akik azt mondták, hogy örülnek, valamint annak leírása, hogy miként omlott össze egy székben zokogva és öngyilkosság néz. (Knoxot a tényleges fellebbezéskor valóban 'nem bűnösnek' nyilvánították, arra az esetre, ha elmulasztanád a lyukasztót.) ALevélnem ez volt az egyetlen papír, amely ezt csinálta.A napaz események mindkét verziója röviden megtalálható a honlapján és mindkettőA Grauniadés a Sky News is rossz ítélettel ugrott a fegyverbe, de nem kezdett el készíteni dolgokat a szószám kitöltésére. Az a helyzet, hogy az a tény, hogy egy hamis történet annyi részletet tartalmazott, azonnal megkérdőjelezi a helyes változatban szereplő részletek valódiságát, mivel mindkettő szemtelenül íródottelőtta tény azzal elfogadható és széles körben alkalmazható részletek a helyén.
  • „Furcsa, magányos és nyugtalanító halál…” - Jan Moir vitatott cikke Stephen Gately haláláról, amely meglehetősen sokkolóan ismert homofób és a következtetésekre ugrott, mintha Moir hirtelen szakértői halottkém lett volna. A cikk eredetileg 'Miért nem volt semmi' természetes 'Stephen Gately halálában?'
  • 'Kíméljen nekünk a' népprostituált 'rutinnal - Richard Littlejohn következetesen gusztustalan oszlopával emlékezteti olvasóit, hogy öt nőt gyilkoltak meg, akiket egy sorozatgyilkos meggyilkolt. prostituáltak , és így gyakorlatilag megérdemelte.
  • Kíváncsian hiányzik aDaily Mail'archívumában 1997-ben Lynda Lee-Potter rovatvezető leírta Mo Mowlam munkaügyi parlamenti képviselőt és a Észak-Írország , mint „csak kissé nőies Geordie kamionos”, parókának tűnő haja és a közelmúltbeli súlygyarapodása miatt. A lap kénytelen volt elnézést kérni, miután kiderült, hogy Mowlam rák miatt elvesztette a haját, súlygyarapodása pedig gyógyszeres kezelés miatt következett be.
  • 'Szex és az ország' (mivel törölték aLevél's honlapja) négy nő szexuális bohóckodását követi nyomon, akik a városból vidékre költöztek. Az egyik résztvevő azonban nemrégiben egy kiterjedt blogbejegyzést írt, amely cáfolta a darabot, egyenes hazugságokra, téves idézetekre és szenzációhatásra hivatkozva.
  • „A tanárok otthagyják az 5 éves fiút az egészség és biztonság miatt a fán rekedve (majd jelentsék a járókelőt, aki segített a rendőrségen).” - érdekes történet, amelyben olyan tanárok vesznek részt, akik Egészség és biztonság előírásaival, nem mentett meg egy gyereket egy fától. Szégyen, hogy teljes baromság.
  • 'EastEndersszikrafelhajtás meleg hálószobás jelenettel a vízválasztó előtt '- ó, nem, elkapod a melegeket, ha megnézed a BBC evul librelt !!! 11 Természetesen a címsorban említett' felfordulás 'kizárólag aDaily Mailmaga.
  • 2013 szeptemberében (és több cikket és véleményoszlopot kenetezett be, mint amennyit érdemes felsorolni) azLevélmegtámadta a Munkáspárt vezetőjét Ed Miliband amiért apád van - az marxista akadémikus Ralph Miliband - aki „gyűlölte Nagy-Britanniát”. Ez számos szempontból ironikus volt:
  1. Kulcsfontosságú bizonyíték erre a 17 éves Ralph naplója volt, amely az angolokat nevezte talán nacionalista emberek a világon, 'ami természetesen valamikönnyen következtetnimiután megnézte aLevél;
  2. Miliband meggyőződéses Sztálinista , tehát politikai nézetei inkább hasonlítanak Orwell mint a 'Nagy Sátán', hogy aLevélbemutatott; és
  3. A legmegdöbbentőbb az a tény, hogy aLevélegy ilyen kenetkampányt nyomna a szemük elésaját történetea kedvelésben Adolf 'a nagy' Hitler és a Nemzeti Front . Ralph Miliband viszont 1940-ben az Egyesült Királyságba menekült, hogy elkerülje antiszemita üldözés, bevonult a Királyi Haditengerészetbe, és a D-napi leszállások . Ez Mehdi Hasan különösen nyilvános megvadulását váltotta ki a BBC-nKérdések órájaprogram, a pwnage ami viszont arra késztette aDaily Mailválaszolni egy Hasan elleni kampányra, amely mindent megtett, csak egyenesen nem annak a pofa törülközőnek vissza kellene mennie oda, ahonnan jött . ” ADaily Mailmegduplázódott a választások után, és azt állította, hogy „a Munkáspárt egyik forrása” feltárta, hogy Ed Miliband megnyerése után 100 méter magas mellszobrot szándékozik faragni a doveri fehér sziklákba. Ezt később Cheddar Gorge szikláira módosították, de érdekes módon nem egy másik sajtóorgánum vezette a sztálinista hubrisok hihetetlen történetét. Az olvasókat nem tántorította el ennek a kirívó hazugságnak a valószínűtlensége, az egyik azt kommentálta, hogy ez nem lepte meg, és hogy „Nem tudod pótolni”.
  • 2014-ben aLevélelkövetőire utalt Észak-Írország A véres vasárnapi mészárlás 'bátor Parázsainkként' és azt követelte, hogy ne indítsanak büntetőeljárást a bűncselekmény miatt.
  • A hamis képek egyik legdurvább felhasználása az volt, hogy egy szinte teljesen hamis történetet támogattak egy londoni „fehér keresztény” lányról, aki „muszlim nevelőszülőnél kénytelen élni”. Hogy tovább fokozza a felháborodást, a Mail kinyomtatott egy fényképet, amelyet olvasóik elhittek a lánynak és a muszlim nevelőszülőknek. Ehelyett egy boldog muszlim család stock fotója volt, amely a Dubai park, gondosan körülvágva, hogy eltávolítsák a nyilvánvalóan nem londoni épületeket, és a teljes fátyol nyersen hozzáadva a fokozott 'baljós' hatás érdekében.

Törött óra pillanat

Lásd a témáról szóló fő cikket: Leállított óra

Annak ellenére, hogy sok a hülye hír,Daily Maila ragyogó újságírás pillanatai is megvannak. Az újság kiadott egy ismertetőt arról, hogy Nat Rothschild brit milliárdos pénzember hogyan kezelte magánrepülőgéppel és luxus étkezéssel Lord Mandelsont, a brit munkaügyi minisztert és Lord Mandelsont, aki találkozott orosz pal Oleg Deripaska. Nem véletlenül, Oleg Deripaska tulajdonában volt egy alumíniumgyár, amely Európába exportálta a fémet. Nat Rothschild, mivel az a sovány milliárdos, beperelte a lapot rágalmazásért, de a Legfelsőbb Bíróság bírája a lap mellé állt, és kidobta a pert.

Barney Calman, aDaily Mailracionális cikkeket írt. 2019-ben bírálta a sztatin tagadását Malcolm Kendrick , Zoë Harcombe és Aseem malhotra mint veszélyes félretájékoztatás.