Fox hírek

F csalódott VAGY ld x enofóbok
Meg kell forgatnia, hogy megnyerje
Fél
Ikon media.svg
Hagyd abba a sajtókat!
Képeket akarunk
a Pókember!
  • Újságírás
  • Újságok
  • Minden cikk
Külön! Külön!
  • WIGO World
Tévéhálózatot hoztam létre az 55 éves korig. Senki sem hitte, hogy meg lehet csinálni, de én megtettem. Olyan srácoknak szól, akik egész nap és éjjel a távirányítóval ülnek a kanapén.
- Roger szárnyak
20% -ban pontos, mint általában, Morty.
- Rick Sanchez
Hogy őszinte legyek, gyakran ez a műsor kritikusan nézi Foxot. De csak azért, mert szörnyűek.
- Jon Stewart, a Fox News és a A Daily Show
A mai Fox főműsoridőben prédikál üldözési mánia , a létfontosságú folyamatok és intézmények megtámadása köztársaságunk és kihívást jelent a jogállamiság .
- Ralph Peters, az Egyesült Államok hadseregének nyugalmazott alezredese, a Fox News korábbi elemzője

Fox News Channel , más néven.Fucked News,Faux News(olyan emberek által, akik nem tudják, hogyan kell kiejteni a „faux” szót), Pox News , 7ox News , ” Bullshit Mountain ', Amerikáé Igazság , és így tovább, egy amerikai kábeles és műholdas hírcsatorna, amelynek tulajdonosa, News Corp , elkövet mindenféle jobboldal ferde és szenzációhajhász címsorok vissza itthon .


A Fox neve hírek 'legjobb esetben is félrevezető. Szórakozás, mint a Nemzeti Kérdező audiovizuális formában. Más hírszervezetekkel ellentétben a Foxnak nincs etikai és szabványügyi osztálya, és nem tesz közzé etikai irányelveket. Fox általában rendkívül vonakodik visszahúzódni álhírek hogy terjed, például kb Seth Rich .

Conservapedia a Fox News-t most a ' homoszexuális menetrend '(!) és a' RINO backer '- amely csak azt mutatja, hogy hány csavar lazult még megőkvan.

Tartalom

Tulajdonjog

Mi Republikánusok eredetileg azt hitte, hogy a Fox nálunk dolgozik, és most fedeztük fel, hogy a Foxnál dolgozunk.
- David Frum , korábbi American Enterprise Institute munkatárs, 2010. március

A Fox News az ausztrál származású amerikai médiamogul része Rupert Murdoch birodalma News Corporation, amely magában foglalja a A nap , hasonlóan szörnyű újság a Egyesült Királyság ez remek társa a Fox News-nak. A hálózat, hasonlóan az ereszcsatorna testvéreihezA napésDaily Mail, azt is megjegyzik, hogy a Harmadik Lányon keresztül a legalacsonyabb közös nevezőre pandikált. Nem, maga is utánanézhet nekik. ( Figyelem: NSFW! ).

Murdochot nem könnyen zavarba hozza sok, de amikor a most megszűnt A világ hírei telefonok feltörésén és rendőrök megvesztegetésén fogták el, a brit parlament meghallgatásokat tartott, arra kényszerítve Murdochot, hogy elhatárolódjon (vitathatatlanul bizonyos fokig a saját fiától). Érdekesség, hogy ausztráliai és egyesült államokbeli más hírtelevíziói, köztük Fox, alig vették tudomásul a testvérrong katasztrófáját az óceánon túl.


Amellett, hogy egy ausztrál haver kezdte, a NewsCorp Nº2 részvényese az Alwaleed Bin Talal , nak nek Szaúdi herceg és üzletember, aki az „Alwaleed Bin Talal Alapítvány” (korábban „Királyság Alapítvány”) vezetője is. 2010-ben a Fox News arról számolt be, hogy a mecset 'az előbbi helye mellett épül Világ kereskedelmi Központ a Királyság Alapítvány finanszírozta, egy szervezet szerintük „a madrassákat finanszírozza az egész világon”, mint lehetséges kapcsolat terrorista a mecset építésének motívumai, nem említve, hogy a srác finanszírozta üzleti tevékenységet folytat Murdoch-szal. Tehát, ha a Fox News-ot a saját szabványai alapján kellene megítélni társulás által okozott bűntudat , terroristának minősülne elülső .



Szlogen

' Becsületes & Kiegyensúlyozott 'az ügynökség védjegyes szlogenje, amelyet eredetileg aIgazi újságírás. ”


A korábban kitaposott szlogenek a következők:

  • 'Jelentjük. Te döntesz.' - Közelebb 'Jelentjük, te hiszel'mint gondolnád, és néha úgy hallanád.''Mi torzítunk, te csúfolod'.
  • 'A hírek legerősebb neve'- Nem kell megbízni benned, sőt meg kell érdemelned a bizalmat, csak kell hatalmas, hogy az emberek higgyenek benned .
  • „Amerikai hírek központja”- Ne menj máshova, megvanösszesaz információ, amit ön akar . (Nincs szó arról, hogy nem amerikaiak vagy liberálisok Használná.)

Személyzet

A Fox News a politikai spektrum nagy, széles köréből foglalkoztatja az embereket, a szélsőjobb-fajtától a többnyire szélsőjobbon át az ultraszélsőjobbig. Ennek ellenére a közvetített személyiségek általában felismerhető kategóriákba tartoznak: dühösek ír srácok, vonzó nők, gyakran szőkék, kedves lábukhoz választottak; és milquetoast liberálisok.


Női híradók

Courtney Friel
Az Amerikai Egyesült Államok fantasztikus. Királyak vagyunk. De megvitattuk ezt a megbeszélést. Bezártuk a könyvet rajta. A megbeszélést nem azért akarják megmutatni, hogy milyen fantasztikusak vagyunk. Meg kell mutatni nekünk, hogy nem vagyunk fantasztikusak.
—Tantaros Andrea „elmagyarázza” a szenátus jelentését INC kínzás
Felvettem Sarah Palin mert forró volt és értékeléseket kapott.
- Roger Ailes.

Annak érdekében, hogy megragadhassuk a magányos hetero férfi demográfiát, amely túl régi egyikük számára sem Google mert pornó vagy vásároljon Playboy-t, a Fox számos vonzó nőt alkalmaz és használ ravasz és hamis stratégiában, hogy nézőik éppen azt nézzék, amit látni akarnak (azokat a szívtelen gazembereket!). Mivel ezek közül a nők közül sokan egykori modellek voltak, vagy a Foxot használták modell karrierjük megerősítésére, a Fox nem képzettségük, ügynökségük vagy újságírói integritásuk miatt veszi fel őket, hanem azért, hogy legyen hogy jól nézzen ki rövid szoknyában és kampós csizmában miközben visszaszorította a szárnyas diót. Ez a jelenség valójában a másik eset lehet szárnyasjólét , de szexista fűszerezéssel. Egy dolog, hogy reprezentatív és vonzó legyünk, de a képzettség az első helyen áll, és bár nem hibáztathatjuk a nőket azért, hogy sikeresek akarnak lenni a Fox alkalmazásában, mindenképpen Foxot hibáztathatjuk azért, mert a megjelenés elsőbbségét kéri. és elnézi a jó újságírást.

A Fox az egyetlen hálózat, amely teljes munkaidőben „képi tanácsadót” alkalmaz, és más hírhálózatokhoz képest a felhasznált smink mennyiségét is sokkal nagyobbnak mondták olyan vendégek, mint Liza Mundy.

Tekintettel a Fox megkérdőjelezhető dinamikájára a női munkavállalók számára, előfordulhat, hogy a nőknek el kell viselniük a nem kívánt előrelépéseket és egyéb bántalmazásokat, különben karrierjük nem halad előre. Roger szárnyak , a Fox News volt elnöke volt Trükkös Dick médiatanácsadója; sok nő szexuális zaklatásával kapcsolatos széles körű vádak közepette mondott le, ami a Fox News nemi zaklatását toleráló kultúrára utal. Azt állítják, hogy legalább egy nőt arra kényszerítettek, hogy más nőket olyan helyzetbe hozzon, ahol kiszolgáltatottak lennének a zaklatással szemben, valamint hogy elviselje a szexuális előrelépéseket Ailesnél, aki kezdetben nagyjából kétszerese volt. Az áldozat azt állította, hogy ez a mentális egészségi állapot súlyos megromlásához vezetett.

Nevezetes (diszfunkcionális) személyiségek

  • Keith Ablow , a házon belül összezsugorodik , Beck társszerzője és Chaz Bono csodálója
  • Bret Baier, a házigazdaKülönleges jelentés
  • Shannon Bream
  • Julie Banderas, a Fox News egyik mérsékeltebb riportere. 2006 júniusában hírhedt on-air összecsapása miatt a nemzetközi média figyelmét felkeltette Shirley Phelps-Roper , a. volt szóvivője Westboro Baptista Egyház . 2015 júniusában nyilvánosan támogatta a meleg házasságot, miután a Legfelsőbb Bíróság ezt legalizálta.
  • Tammy Bruce , jelképes pro-choice , feminista és leszbikus
  • Tony Bruno, rasszista sportscaster
  • Pat Buchanan , a leglátványosabb zsarnok Amerikában nem Donald Trump néven
  • Tucker Carlson , a hálózat új fő arca, miután átvette az ol 'Bill O'Reilly sztárságot és Megan Kelly főműsoridőt
  • Neil Cavuto , aki valójában alkalmanként Trumpot viszi feladatra
  • Jason Chaffetz, Hillary clinton boszorkányvadász és anti- Tervezett szülőség Keresztes lovag
  • Ann Coulter , aki a kanadaiak vérében fürdik annak érdekében, hogy kordában tartsa szukaságát és Marfan-szindrómáját
  • Lou Dobbs
  • Steve Doocy (ejtsd: / 'duːʃi /)
  • Susan esztrich , jelképes feminista és Demokrata aki egy másik életben volt az első elnökválasztási kampányfutó (Michael Dukakis számára 2004 - ben) 1988 ) és úttörő szerepet játszik a erőszak és szexuális zaklatásról szóló törvények
  • Nigel Farage , a. volt vezetője Egyesült Királyság Függetlenségi Pártja
  • Steve Forbes , más néven: Mr. Átalányadó '
  • Newt Gingrich , soros házasságtörő és előbbi Parlamenti szóvívő
  • Sebastian gorka , korábbi Adu tanácsadó, alt-righter és jóhiszeműség fasiszta
  • Greg Gutfeld, egyfajta mélyen zavart, misantróp Pee-wee Herman
  • Sean Hannity , a névadó Infowars wannabe showHannity
  • Bill Hemmer
  • Brit Hume , egyszer dicsérte az övét Iraki háború lefedettség, most egy másik nyugdíjas hack minden vasárnap megfordul Foxon
  • Laura Ingraham
  • Gene Koprowski, globális felmelegedés tagadója
  • Dennis Kucinich , tokenjelenlegi baloldali … Aki támogatta Trumpot és támogatta Assad az elmúlt években
  • Tomi lahren , mindenki kedvenc sikoltozó konzervatívja ezeréves
  • John Bradshaw Layfield, pénzügyi elemző és egykori profi birkózó (meg kell szereznünk ezt a keményre szabott újságírást!)
  • Mark Levin, a Life, Liberty és Levin szárnyas házigazdája minden vasárnap
  • Martha MacCallum, a The Record műsorvezetője és Megyn Kelly lebilincselt klónja
  • Michelle Malkin , horgonybaba
  • Judith Miller, volt New York Times az iraki tömegpusztító fegyverek (WMD) programjának ismertetéséről ismert riporter mind a 2003-as invázió előtt, mind utána, amelyről később kiderült, hogy a hírszerző közösség pontatlan információin alapult.
  • Steve Milloy , az ő ' tudomány ' előadás
  • A legjobban tudja Jonathan Morris atya, a titkos Krisztus Légió tagja
  • Andrew Napolitano , volt bíró és szabadelvű forgattyú
  • Oliver North , alkalmi megjelenések (amikor nem elárulva a szolgálatot, a nemzetet és az elnököt )
  • Candace Owens , szókimondó kritikusa Black Lives Matter
  • Caribou Barbie
  • Dana Perino , Dubya volt sajtótitkárhelyettese, és az öt közül az egyik házigazdája Az öt
  • Jeanine Pirro , házigazdaIgazságosság Jeanine bíróvalés jóhiszemű szárnyas anya ha valaha volt ilyen
  • Geraldo Rivera
  • Karl Rove , „politikai elemzőjük”
  • Jon Scott
  • Stuart Varney, gazdasági tanácsadó
  • Chris Wallace, a Fox News Sunday műsorvezetője. A Fox News egyik mérsékeltebb riportere. Moderálta a 2016. évi választások 3. elnöki vitáját.
  • Jesse Watters, Bill O'Reilly vonatvédője.
  • Allen West volt kongresszusi képviselő és az amerikai hadsereg tisztje és lakója Zsúr diótáska
  • Juan Williams, kirúgták NPR a rasszista „muszlim ruha” repedés után, amelyet Fox gyorsan felbérelt
  • A szereplőkRóka és barátai(Steve Doocy és Brian Kilmeade)

Volt személyiségek

  • Glenn Beck , aGlenn Beck Show, gyakori közreműködő, most fut TheBlaze
  • Bob Beckel, jelképes liberális szalma ember , a Walter Mondale volt kampányfutója, rasszista, nőgyűlölő és saját magának leírt iszlamofób, végül elindult, miután kissé túlzásba esett a rasszizmussal
  • Eric Bolling, szexuális zaklatás vádjai miatt kirúgták
  • John Bolton, az egyik Dubya 's tyúkszem , ő volt Donald Trump legújabb nemzetbiztonsági tanácsadója, de 2019-ben lemondott.
  • Herman Cain , a 2012-es republikánus elnökjelölt és egy másik szárnyas, 2020-ban meghalt a Covid-19-ben.
  • Gretchen Carlson , kirúgta Roger szárnyak miután elutasította a szexuális fejlődését, és súlyos és terjedő szexuális zaklatásra panaszkodott, Ailes később lemondásra kényszerült, miután Carlson leleplezte.
  • Ben carson , nyugdíjas idegsebész, aki szintén a kreacionista szárnyas anya . Most Trump adminisztráció lakás- és városfejlesztési titkára
  • Alisyn Camerota, hibás CNN .
  • James Carville, volt demokrata stratéga, Bill Clinton hűséges és „ez a gazdaság, hülye” srác; azóta elhagyta Foxot és odament MSNBC
  • Liz cheney , lánya Dick Cheney
  • Alan Colmes , limfómában halt meg 2017-ben.
  • Steven Crowder , a jobboldal kedvenc stand-up humoristája 2013-ban kirúgott, miután negatív nyilatkozatokat tett Sean Hannity-val kapcsolatban
  • Monica Crowley , volt külügyi elemző, aki később hibázott MSNBC , még mindig felbukkan alkalmanként
  • S. E. Cupp , hibás a CNN-nek.
  • Matt Drudge , a Drudge-jelentés
  • Kimberly Guilfoyle, szexuális zaklatás vádjai miatt kényszerítve.
  • Ed Henry, a nemi magatartás vádjai miatt kirúgták.
  • E. D. Hill, műsorát 2008 júniusában törölték, miután megkérdezték, vajon ökölcsapás Barack Obama akkori elnökjelölt és felesége, Michelle között, miután a 2008-as utolsó elnöki demokratikus előválasztások „terrorista ökölcsapásnak” minősülnek. 2008 novemberében menesztették.
  • Catherine Herridge, hibás a CBS-ben.
  • Mike Huckabee
  • Kasich János , miután otthagyta a képviselőházat, saját műsorának adott otthont, és elindult Ohio kormányzójáért
  • Megyn Kelly , sikeresen lemosta a hálózat imázsát. Önmagában Walter Cronkite, Barbara Walters, Oprah Winfrey [!!], Grace Kelly és Larry a Cable Guy. 2017 januárjában az NBC-hez került. Az NBC-től 2018 októberében rúgták ki azokat az észrevételeket, amelyeket a halloweeni jelmezek részeként a blackface megfelelőségét övező beszélgetős műsorában tett.
  • Charles Krauthammer , volt pszichiáter, vékonybélrákban hunyt el 2018-ban.
  • William Kristol , profi tyúkszem, aki most közreműködik CNN
  • G. Gordon Liddy , az egyik Trükkös Dick 's patkányok
  • Meghan McCain , lánya John McCain , mostantólA kilátás
  • Dick Morris , A Fox News „szakértője” minden dologgal kapcsolatban Számla és főleg Hillary clinton , saját bevallása szerint 2013-ban kirúgták, mert tévedett a politikai előrejelzéseivel
  • Heather Nauert 2017 áprilisában lemondott és csatlakozott a Trump-adminisztrációhoz.
  • Bill O'Reilly , házigazda Az O’Reilly Faktor , különféle szexuális zaklatással kapcsolatos botrányai miatt kirúgták; végül a kifizetések túl nagyok lettek (50 millió dollár)
  • Ralph Peters, katonai elemző, aki 2018-ban távozott, miután Donald Trump propagandagépezetének nevezte (ami az.)
  • Kirsten Powers, azóta csatlakozott CNN az Ailes szexuális zaklatási botránya miatt.
  • James Rosen, szexuális zaklatás vádjai miatt.
  • Rick Santorum , politikai elemzőként szolgált, most (meglepő módon) a CNN
  • Shepard Smith volt a „legegyenesebb” újságíró az egész hálózatban, ami nem sokat mond, de van néhány pontja szilárd aranyból. CNBC hibás.
  • John Stossel , elment Ok tévé
  • Greta van Susteren, akit az MSNBC-nek defektáltak, majd kevesebb mint hat hónap elteltével távozott
  • Tantaros Andrea, akit szerződésének jelentős részének megsértése miatt kirúgtak, majd szexuális zaklatás miatt indított pert. Ironikus módon végül elutasították a pert.

Programozás

A Fox News szokásos programozása mindent tartalmaz, amely a következő szavakat tartalmazza: Paris Hilton , Anna Nicole Smith, híresség, vagy más ilyen értelmetlen hajtás. Időnként hagyják, hogy a tényleges hírek elcsúszjanak, de ezeket mindig gyorsan eltávolítják. Ők az Ön érdektelen délvidéki nemzeti központja is Kalifornia autó üldözés.


Főként Fox szívesen nyújt kiabáló meccseket bármi hogy zavar őket . Mondd, mit fogsz mondani Rupert Murdochról, aki ismeri a jó üzleti modellt; Ahelyett, hogy újságírókat képezne és valóban hírértékű helyekre szállítaná őket, demagógokat alkalmaz, hogy órákon át hisztérikusan sikítsanak. A műsoridő valós történetekkel való kitöltése sokkal több pénzbe kerül, mint az őrültek tombolása, és emellett az indulatok gyakran morbidan lenyűgözőek. Az ideiglenes rövid relaxációs időszakokban, hogy lélegzetet vegyen, alkalmanként megemlítenek néhány igazi „hírt”, de gyorsan megváltoztatják a témát.

A Fox News elsőként tájékoztatott erről Barack Obama egy muszlim alvó, képzett egy radikális iszlám madrászában, a terrorista társ összeesküvőjében Bill Ayers , aki „terrorista öklözéssel” köszönti feleségét. Fox még mindig Pulitzerre vár ezekre a figyelemre méltó kinyilatkoztatásokra.

A Fox News a nemzetközi ügyeket ismertetve megtalálja a módját, hogy rámutasson az Egyesült Államokra gyakorolt ​​bármilyen hatására. Például: 'Sok gyilkosság és fajirtás ebben a kis afrikai országban zajlik, de szerencsére az USA nem tervezi küldjön egyáltalán katonákat oda , vagy: „Az ázsiai tőzsde ma lezuhant gazdaságuk teljes összeomlásában; ennek eredményeként az amerikai tőzsde valószínűleg kissé szenvedni fog, amíg az ázsiaiak össze nem fogják magukat. '

Fox feltalálta a technikát egy dolgot mutat a képernyőn, miközben az ellenkezőjét kommentálja , például Sean Hannity többször is állítja Rudy Giuliani megnyerte a republikánus vitákat, miközben az élő közvélemény-kutatások azt mutatták Ron Paul nyerő. 2009 novemberében Sean Hannity csodálkozott egy konzervatív politikai tüntetés részvételi arányán, miközben felvételeket mutatott egy másikról. A Fox és Hannity hosszú sorokról számoltak be Sarah Palin könyvei aláírásáért, míg a tényleges videó a McCain kampánygyűlés egy évvel korábban.

Amikor egy fontos hír szétesik, és a hír káros a konzervatívok vagy a republikánusok számára, vagy más módon nem kerülhető el, a Fox News a következő stratégiák közül egyet vagy többet alkalmaz:

  1. Emlékeztesse a nézőket, hogy elnök Bill Clinton volt fellatio a Fehér Házban, és „megrongálta” az elnökséget
  2. Hozzon be valamilyen emlékeztetőt és hangsúlyozzák, hogy a nemzet az biztonságosabb a terrorizmustól amiatt, amit a republikánusok csinálnak
  3. Ajánlat ” bizonyíték ' Elnök Barack Obama egy radikális muszlim / náci / kommunista / szocialista / amerikaellenes / n-n-fekete / terrorista / ben született Kenya vagy másutt idegen
  4. Változtasson témát hírességek pletykáinak bemutatásával vagy a „legfrissebb hírek” (Fox News Alert), például egy olajfinomító Arkansas , messze a Capitol Hill-i káros hírektől
  5. Hibáztasd a liberálisokat, baloldaliak , szocialisták, kommunisták, centristák , progresszívek , hamis republikánusok , Demokraták , Clintons, Franciaország , O.J. Simpson és / vagy a tényleges média
  6. A Steele Dossier vagy valami más, a FISA jelentések előhívása, ha nem veszítenek el téged, hogy bizonyítékokon alapuló tényekből árulkodjanak
  7. Ha a fentiek mindegyike kudarcot vall, folytassa és változtassa meg a párthovatartozást ( R nak nek D ) a bajban lévő személyről (lásd alább)

Korbácsoló szárnyas áltudomány

Megdöbbentő, 120% -ban megkérdezett matematika a Fox hírek szerint.
„Az olajfoltok segítenek megőrizni a fókák fiatalos és rugalmas megjelenését”
-A Simpson család, 'Úr. Spitz Washingtonba megy ”

Természetesen Fox teljesen szereti a manufaktúrák felett evolúció és globális felmelegedés . Még odáig is eljutottak, hogy sólyom Ken Ham 's Alkotás Múzeum . Globális felmelegedés tagadás szintén kedvence. A törés során Climategate ' sztori , 'Bill Sammon alelnök emlékeztetőt küldött, amelyben a horgonyokat arra ösztönözte, hogy fussanak a történettel, és ezt írta:' Újságíróknak nem az a helyünk, hogy az ilyen elképzeléseket tényként állítsuk, főleg, hogy ez a vita fokozódik . ” Steve Milloy természetesen állandó forrása tagadás , Tábornok környezettudatosság , és rengeteg mennyiség hippi -lyukasztás.

2018 áprilisában Fox támogatta az ellentétes véleményeket összeesküvés-teoretikus / Bibliai numerológus David Meade és fiatal földi kreacionista Jonathan Sarfati, miközben csak röviden említette NASA tekintettel a X bolygó / Nibiru .

Hirdetések elutasítása

Foxról ismert, hogy időnként visszautasítja hirdetések nem esik egybe Murdoch azon véleményével, hogy mi jó Amerikának. Például 2010 májusában Fox nem volt hajlandó hirdetést sugározni Szavazás , veteránjai Irak és Afganisztán , kér tiszta energia fejlesztés a függőségünk csökkentése érdekében Közép-keleti olaj .

Zenei közjátékok

2006-ban Trent Reznor felfüggesztést adott ki és elutasította a Fox News-t, amiért a Nine Inch Nails három dalát használtaA törékenya levegőben engedély nélkül. A „La Mer”, a „The Great Below” és a „The Mark has Been Made” dalok aHáborús történetek North Oliverrel.

Ezt követően Reznor közzétette blogján: „Köszönet a Fox News heads-upért. Szüneteltetés megszűnt. Bassza meg Fox kibaszott híreket.

2011-ben Adam Levine, a Maroon 5 együttes hasonló megszüntetési parancsot adott ki a „Moves like Jagger” játékról. Kijelentette Twitter 'Kedves Fox News, ne játsszon a mi játékunkkal zene gonosz kibaszott csatornádon. Köszönöm.' Andy Levy, a Fox News műsorvezetője tweetben válaszolt: 'Kedves @AdamLevine, ne csinálj soha többé gagyi, kibaszott zenét. Köszönöm.' Akkor miért játszották el először?

Nyelv

A Fox News folyamatosan ismert perverz az angol nyelvet a jobboldali menetrend előmozdítása érdekében. És így, öngyilkos merénylők lett, Foxban Newspeak , gyilkossági bombázók a Bush-kormány egyúttal arra ösztönözte a híradókat, hogy használják ezt a kifejezést. Nem tetszik politikai korrektség ? Baszd meg libtards , készítsük el magunkat !

Elérhetőség

2020 januárjától 90 millió háztartás érhető el az Egyesült Államokban és más nézők számára nemzetközi szinten. A felháborítóbb vagy potenciálisan ellentmondásosabb klipek közül sok, különösen azok véleménye szerint, azok széles körben elérhetőek Youtube .

2014 vége felé a Dish műholdas televíziós társaság kissé veszekedett a Fox anyavállalatával, a Fox azt állította, hogy Dish-nek több pénzt kell fizetnie nekik, hogy folytathassák csatornájuk sugárzását a fenntartási költségek emelkedése miatt. Dish arról számolt be, hogy a Fox megkísérelte megduplázni a csatorna szerződéses arányát, amellyel Dish hajlandó volt megfelelni, de a Fox megpróbálta megháromszorozni az arányt egy olyan független csatornán, amelynek szerződése egy ideig még nem volt lejárt. Ennek eredményeként a Fox News néhány héten át az összes Dish Network eszközön sötét volt, ami elég csúnya süllyedést okozott a Fox besorolásában, még mielőtt kettő új megállapodást kötött volna.

Fox elérhető volt a Egyesült Királyság , Murdoch Sky műholdas TV szolgáltatásán keresztül, egészen 2017-ig, amikor visszavonták. Nagyon kevés közönséggel rendelkezik (naponta 2000 néző), és számos Ofcom-határozat célpontja volt, bár visszavonása egy Murdoch-féle hatalomátvételi kísérlethez kapcsolódhatott, bár a Sky szerint a közönség miatt történt, ami számukra annak köszönhető, hogy Fox amerikai nézőszámra készült.

Népszerűség

Egy dolog, amit Fox elég hatékonyan teljesített, az az, hogy elkötelezett és hűséges, jelentős méretű közönséget biztosít, gyakorlatilag mindegyik konzervatív republikánus. A Fox News sok nézője szó szerint az egyetlen megbízható információforrás az Egyesült Államokban, a Fox News szó szerint az egyetlen * média a 30 amerikai médiaforrás közül, a republikánusok többsége megbízott egy Pew-felmérésben január 24-én, 2020. Nevetséges lenne, ha ez nem lenne olyan borzasztó az amerikai politika számára.

Szavazások

Népszerűség

2010 januárjában végzett felmérés Közpolitikai közvélemény-kutatás kiderül, hogy a Fox News a televízió legmegbízhatóbb neve, amelyet a republikánusok háromnegyede és lényegesen kevesebb demokrata szavazott meg.

Egy generációval ezelőtt azt várta volna, hogy az amerikaiak bizalmukat a legsemlegesebb és legfogulatlanabb hírközvetítőkben helyezik el. De a médiatáj valóban megváltozott, és most inkább azokhoz az üzletekhez fordulnak, amelyek elmondják nekik, mit akarnak hallani.
- Dean Debnam, a közpolitikai közvélemény-kutatás elnöke

Valahogy a mindenki másnál magasabb besorolása ellenére mindenki mást ' mainstream média '.

Megbízhatóság

A népszerűség nem jelent integritást vagy tudást . A Marylandi Egyetem 2010. decemberi tanulmánya azt mutatta, hogy a Fox News nézői nem csupán a legtöbbet néziktudatlan, de a legtöbbetfélretájékoztatták.

2015. augusztus 26-án a Fox által a PolitiFact Leginkább hamisnak vagy rosszabbnak értékelték, az összes állítás 29% -a egyenesen hamisnak minősítette.

A Fairleigh Dickinson Egyetem 2011. novemberi tanulmánya hasonló eredményeket talált, amelyek szerint az emberek nem néztek hírekettájékozottabbak voltak, mint azok, akik a Fox News-t nézték. A Fox nézői sokkal nagyobb valószínűséggel „hittek hamis információkról a politikáról”. A tanulmány arra is rávilágított, hogy a Fox News rajongói rosszul ismerik a helyzeteket a Közel-Kelet .

Politikai részvétel

George W. Bush Fehér Ház kommunikációs igazgatója Nicole Wallace jóváírta Hannity és A Rushbo a republikánus stratégia alakításával.

A republikánus kormányzók adományai

2010 augusztusában a Fox News Corp folytatta „tisztességes és kiegyensúlyozott” doktrínáját, egymillió dollárt adományozva a Köztársasági Kormányzók Egyesülete. A Bloomberg News jelentése szerint a Fox News Corp a legnagyobb vállalati adományozó az RGA-nak.

Zsúr

A 2009–2010-es kongresszusi kampányszezonban a Fox News Corp határozottan támogatta és időnként elismerést adott a Zsúr mozgás, bemutatás Sarah Palin és gyakran támogatják a béren kívüli jelölteket, mint pl Christine O'Donnell és Sharron Angle , valamint őrült figurák, mint pl Michelle Bachmann . Híresek azokról a rasszista és szexista rágalmazásokról is, amelyeket olyan politikusokra vetettek, mint Barack Obama elnök, a ház tagja, Nancy Pelosi és a kongresszus képviselője, Maxine Waters.

A Fox News teljes oldalas hirdetéseket vett ki a washingtoni posta , a New York Post , és aWall Street Journal. A Tea Party promóciója során Fox gyakran hamis megközelítést alkalmazott, miszerint a mainstream hírek figyelmen kívül hagyták ezt a fontos hírt, és kiemelkedő címsorokat készítettek: 'Hogyan hiányzott az ABC, CBS, NBC, MSNBC és CNN erről a történetről?' Ez a kirívó kísérlet a média elkenésére sok keményen dolgozó ésigaziújságírók.

Gabrielle Giffords lövöldözés

Fox 2011. január 8-án meghátrált az önkritikától Gabrielle Giffords lövése , amelyben további hat ember életét vesztette, köztük egy szövetségi bíró és egy 9 éves lány. A retorika felelősségének visszautasításával Sean Hannity hallgatólagos liberálisok voltak hibásak, mert természetesen ő tette. Január 12-én Sarah Palin kiadott egy „vérvád” videó nyilatkozatot, amelyben tagadta, hogy a Giffords-féle célkeresztben történt támadások hibásak lennének, miközben arra utalna, hogy ő (Palin) az igazi áldozat.

Eközben Fox lemondta Joan Rivers tervezett megjelenését, aki részben az arizonai Palin elleni lövöldözéseket vádolta, és Sarah-t „ostobának és fenyegetésnek” nevezte. Fox természetesen tagadta a törlést, és hangsúlyozta, hogy nem cenzúra, hanem „hiba” volt, amit Joan lánya, Melissa Rivers, a Rivers producere és képviselõje azonnal megcáfolt.

Kritika

A Fox News-ot számos kritika érte.

Összeesküvés elméletek

A Fox News köztudottan sok összeesküvés-elméletet támogat olyan témákról, mint pl Bengázi , a IRS , Jonathan Gruber, Obamacare , mély állapot , és még sokan mások, idiótákra hivatkozva.

Foxot beperelték az összeesküvés-elméletekből származó rágalmazó információk terjesztése miatt, de örömmel állította (jogosan), hogy Youtube összeesküvés-elméleteket is terjeszt .

Álcázott vélemény

A beszerzés helyett a Fox News használja olyan mondatok, mint „egyesek azt mondják…” vagy „valaki kérdezte…” hogy elhomályosítsa a szerkesztőségi manipulációt és a véleményformálást. „Néhányan” az újságírás üres kalóriáinak nevezték.

Vígjáték iránti hajlandóságukat nevetséges véleményvitáik fokozzák, ahol mindannyian egy asztal körül ülnek, szemétpropagandát öntve, amelyet a konzervatívok fizettek nekik. Ellentmondtak saját újságíróiknak is, amikor úgy találják, hogy a hír nem kedvükre való. Ezután megpróbálnak kitalálni egy módot arra, hogy a vita ezen útját törvényessé varázsolják, meghívva egy vendéget, aki aztán lebontja őket, mielőtt levágják. Ez a Fox News hálózat rendszeres előfordulása - konzervatív propaganda, figyelmen kívül hagyva a republikánus pártot sértő történeteket, és ha valahogy be tudják szorítani -, megdöbbenti Obama elnököt, és Trump dalait énekli. Nevezhetnénk a Fox News-t vígjátéknak, de rossz, nem szándékos humorral.

Grafika

Úgy tűnik, hogy valaki olvasottHogyan lehet hazudni a statisztikákkal.... E grafikon szerint 6 000 000/7 066 000 = 84,9% 33%

A Fox News a közönség matematikai írástudatlanságát olyan grafikonok felhasználásával használja ki, amelyek torzultak azon túl, amely puszta inkompetenciával magyarázható. Sok esetben a számadatok nem adódnak össze, másokban pedig a számok grafikusan félre vannak ábrázolva - mivel az emberek ritkánmegvizsgálnia grafikon olyan tulajdonságai, mint a méretezés, az X és Y tengelyen lévő számok és a grafikon darabjainak aránya.

Fox Nation

2009 áprilisában Média ügyek dokumentálni kezdte a Fox Nation hamis és nyilvánvalóan elfogult történeteit. Egy év után a legszélsőségesebb példák mosodai listája hozzávetőlegesen 425 bejegyzést tartalmazott.

Transzfóbia és homofóbia

Nem azt csinálom, amit Bradley Manning akar.
- A Fox News műsorvezetője, Gregg Jarrett megvédte döntését, hogy továbbra is hivatkozik az amerikai hadsereg Pvt. Chelsea E. Manning, korábban Bradley Manning néven ismert férfi, [két]

A Fox Newsot már régóta kritizálták transzfób és homofób Elfogultság.

Outfoxed

A dokumentumfilm Outfoxed megvizsgálja a Fox News és azok hálózati elemeinek elfogultságát és belső nyomását.

Bill O Reilly Bias és a képmutatás lelepleződik
Boulder középiskolai incidens
Bill meghívott 2 középiskolás gyereket, hogy folytassanak egy megbeszélést az iskolában történt incidensről, amelyet a Fox News próbált előnyére használni. A vita során azonban Bill rájött, hogy Jesse Lange, a 2 diák egyike, teljesen dekonstruálja a Fox News hamis jelentését. Kétségbeesett próbálkozással próbál hitelesnek tűnni, O'Reilly kivett egy idézetet a kontextusból, és megpróbálta félbeszakítani Jesse-t, amikor rájött, hogy az élő TV-n kívül esnek. Jesse Lange ezután rámutatott O'Reilly képmutatására azzal, hogy idézetet vett könyvéből, és hajlandó volt elolvasni az egész bekezdést, de Bill sietve abbahagyta a vitát, és azt mondta, hogy az idézet nincs összefüggésben, még akkor is, amikor Lange azt mondta, hogy elolvassa a teljes bekezdés.

Bill ekkor olyan mélyre süllyedt, hogy tűcsúcsnak nevezte Lange-et, amikor rájött, hogy azt a nagyon kevés hitelességet teljesen szétzilálta egy intelligens középiskolás diák.

További szárnyasok jóléte

Az újságcsajok istállója mellett a Fox sok más diófélét is tart. A két legszörnyűbb példa a volt GOP elítéltek, akiket alkalmaz, Oliver North , a Irán-Contra ügy, és G. Gordon Liddy , az egyik Watergate vízvezeték-szerelők. (Fogadások, mikor Tom DeLay felveszik?) Aztán vannak olyan 'elemzők', mint Frank Luntz és Karl Rove . Ne felejtsd el a Steve Milloy típusú vállalati shilljeidet sem.

Wikipédia

Wikipédia egy teljes cikket szentel a Fox News torzításainak és megkérdőjelezhető cselekedeteinek. Ez 88 kilobájt, körülbelül 10 000 szó hosszú, míg a fő cikk csak 64 kb és 8000 szó hosszú. 'Fox News' cikkük annyira ellentmondásos, hogy félig meg kellett védeniük. Megállapítást nyert, hogy a cikk állandó változtatásait a Fox News irodájában található IP-címről hajtották végre.

Média ügyek

A Media Matters olyan esetekről számol be, amikor a Fox News megváltoztatta az emberek, helyek és dolgok képét, hogy befolyásolja a nézőket. Még alkategóriáik is vannak az egyes programokhoz és személyiségekhez.

A pártváltás

Az egyik érdekesebb Fox-technika magában foglalja a meglehetősen következetes „pártváltást” a republikánus (R) és a demokraták (D) között, amikor a GOP prominens tagját nyilvános botrány éri. Az alábbiakban felsoroljuk az ilyen különféle példákat (lásd itt mindegyik képernyőfelvételéhez):

  • Mark Foley - A floridai képviselőház republikánus tagja, Foley állítólag szexuálisan nem megfelelő üzeneteket küldött e-mailben és SMS-ben tinédzser férfi oldalakra. Ironikusan , bevezette a 2002. évi gyermekmodellezési kizsákmányolásról szóló törvényt is. Több interjúban a Fox News címkéjén (D) vagy demokratának jelölte meg a feliratát.
  • John McCain - Sokan mérsékeltebb republikánusnak tekintik a 2004-es republikánus előválasztások alatt és azt követően, a Fox News őt is (D) -nek jelölte.
  • Whitehouse / Chafee - A Rhode Island-i sarkalatos 2006-os szenátusi választások alkalmával a végül győztes demokrata Sheldon Whitehouse több mint 10 százalékponttal szavazott az inkumbens Lincoln Chafee felett. A Fox News beszámolt arról, hogy Whitehouse (R) 11 ponttal vezette a Chafee-t (D) (a képernyőfelvételhez lásd a fenti linket).
  • Ted Stevens - A 2008-as szenátusi választások előtt ez a szenátor Alaszka vádat emeltek azért, mert nem közölték a kapott juttatásokat. A Fox News a (D) címkével látta el.
  • Mark Sanford - Dél-Karolina republikánus kormányzója 2009-ben drámai módon kiderült, hogy viszonya van egy argentin nővel egy hét után, amelyben tartózkodási helye nem volt ismert. Sajtótájékoztatóján, amelyen beismerte ügyét, a Fox News azonosította őt (D) néven.
  • Eric Grietens Missouri kormányzóját 2018 elején vád alá helyezték a magánélet megsértése miatt. Miközben 2015-ig demokrata volt, pártot váltott és republikánusként pályázott a kormányzói posztra, de a FOX úgy döntött, hogy úgy tesz, mintha az utóbbi évek soha nem történtek volna meg, és (D).

Foxual revizionizmus

Fox közismerten tömegeket szerkesztett megrendezett eseményeken, hogy felfújja a Glenn Beck, a Sarah Palin és a Tea Party „rendezvényein” részt vevő nagy számok megjelenését. James Hibberd író egy 'szórakoztató giccset' mutat be, hogy Fox fotóműhelyek (vagy videóműhelyek) felvételei hogy eltúlozzák a tömegszámokat valóságprogramjukhozMesterszakács.

Chris Wallace interjút készített Jon Stewart műsorábanFox News vasárnap, ahol Stewart elég rendes verést adott a Fox Newsnak és Wallace-nek. A közvetítéskor azonban a Fox törölte a 24 perces interjú 10 percét, beleértve az összes kínos darabot.

A revíziótól nem szabad elriasztani, a következő kedden Stewart a szerkesztett interjúban az uralkodó „Fox News nem hazudik” témát használta, és több tucat Fox hazugságot sorolt ​​fel. Wallace válasza a Stewart által kifejtett szerkesztésre és hazugságokra az volt, hogy bocsánatot kért, amiért azt mondta, hogy a Fox News a teljes történet helyett a sztori másik oldalát nyújtotta ... vagy ahogy Stewart úgy fogalmazott, hogy 'Ez a te' állítod a rekordot egyenesen '? 'Véletlenül elmondtam az igazat, és most azt szeretném, ha visszavenném'?

Állítólagos rasszizmus

2008-ban egy korábbi Harmeen Jones nevű alkalmazott napi rasszizmusról panaszkodott ellene és másokra, amellyel elbocsátották. Ezek a megjegyzések afro-amerikaiakra, arabokra, muszlimokra, spanyolokra, nőkre és zsidókra vonatkoztak. Az említett alkalmazott eljárást indított a Fox News ellen. Harmeen azt is állítja, hogy gyakran mondták neki, hogy „úgy nézel ki, mint egy gengszter”, vagy „mintha készen állnál arra, hogy lőj valakit”, és hogy más kisebbségek azt tanácsolják, hogy tartsa lehajtva a fejét.

Kritika Foxnak az ISIS nyers propagandavideójának használatáról

2015 februárjában a Fox News beágyazott egy Iszlám Állam propagandavideó teljes egészében rögzítve Jordán Muadh al-Kasasbeh pilótát agyonégették, beleértve az (lefordítatlan) ISIS propagandararrativitást. Jack Nance, az iszlám szélsőségesség, ezen belül az ISIS szakértője kijelentette:

A [Fox News] szó szerint - szó szerint - dolgozik al-Kaida és az ISIS médiakarja. Ők is elkezdhetik nekik jogdíjcsekkeket küldeni.

Idézetek a Fox Newsról

Tudod, mi a álhírek show onFox hírekadnia kellene? Igazi hírek!
- Lewis Black (beszélni rólaA 1/2 órás híróra)
Fox hajlamos inkább jobbra hajolni, mint egy olyan ember, akinek éppen a jobb lábát fújták le.
- Charlie Brooker ,Newswipe
Értsd meg, ez a Republikánus Párt kiegészítője.
- akkor kongresszusi képviselő (ma szenátor) Bernie Sanders , VT (I), Outfoxed
A republikánusoknak fizetniük kell a Fox News-nak.
- Jon Stewart , miután a Fox NewsCorp egymillió dollárt ajánlott fel a republikánus pártnak
Mehetnek baszni maguk is. (Ugyancsak 'Maguk tudnak rókába menni.')
Joan Rivers, miután Fox lemondta megjelenését, majd hazudott róla, miután Sarah Palint bírálta
Valakit szereznek, aki elmondja a történet másik oldalát.
- Chris Wallace válaszként Jon Stewartra, aki azt kérdezte, vajon a Fox News ideológiailag semleges-e, mint a mainstream média nagy része
Fox számára minden szerkesztői vélemény, amely nem kedvez a konzervativizmusnak, elitista, de a konzervativizmus támogatása indokolt, mert védeni kell a liberális elfogultságokkal szemben. És ha megkérdőjelezed ezt a logikát, az csak azt bizonyítja, hogy mennyire igazuk van.
- Jon Stewart a Fox News ábrázolását és az elfogultság indoklását
Még egyszer: mi [Fox] olyasmit adtunk a levegőbe, ami lapos hazugság és torzítás.
—Bob Beckel Obama infrastruktúrával kapcsolatos észrevételeinek elferdítéséről (augusztus 01. 12.)
Hogy őszinte legyek, gyakran ez a műsor kritikusan nézi Foxot. De csak azért, mert szörnyűek.
—Jon Stewart, a Fox News és a The Daily Show kapcsolatát ismertetve

Egy sor hazugság túl nagy ahhoz, hogy lenyelje

2015. január után Charlie hebdo által Párizsban elkövetett támadások muszlim szélsőségesek, iszlámellenes a láz minden idők legmagasabb szintjén volt. Természetesen ez számos hírcsatorna sok találgatásához vezetett arról, hogy az iszlámot hogyan fogja befolyásolni a nagyközönség új hozzáállása. A Bullshit Mountain-on azonban úgy döntöttek, hogy csökkentik a spekulációs baromságot, és fejest merülnek a saját szamaraikba, hogy táplálják a hisztériát.

Pénteken, hasonlóan a Fox bármely más tipikus péntekéhez, a Fox Report műsorvezetője, Julie Banderas egy Steve Emerson néven ismert, saját maga által leírt „iszlám terrorista szakértőt” tartott vendégül. Az interjú során Emerson arra a tényre hivatkozott, hogy az angliai Birmingham egy olyan város, amelynek lakossága 70% muszlimból áll (valahogyan átfedésben van a lakosság 46,1% -ával, keresztény 2011-ben és a legutóbbi népszámláláskor), és hogy több helyen volt Svédország , London, Németország , Párizs stb saría törvény a régió törvényeként állították fel, és hogy szinte „ország egy országon belül” voltak. Azonban az igazán nagy hazugság, amely mindenki figyelmét felkeltette, Emerson állítása volt a feltételezett párizsi „tilos zónákról”, amelyet Fox más jelentésekben is megismételt.

A következő szombaton a hálózat nem egyszer, hanem négyszer kért bocsánatot a ténybeli hibákért. Pár percen belül mémek repültek, és a FOX szokásos gyalázkodói gördültek a „Mondtam, hogy így van”. Párizs polgármestere, Anne Hidalgo bejelentette, hogy bepereli a Fox News-ot a hálózat által elkövetett rágalmazás és rágalmazás miatt, és jóváhagyást kapott a város tanácsától.

Még akkor is, ha figyelmen kívül hagyjuk Steve Emerson észrevételeit, a Hebdo-támadásokat követő napok különösen rossz hétnek bizonyultak a Fox szakértői rasszista rémhírek miatt. Bob Beckel sajnálta a növekedést fajok közötti randevú a fiatalok körében, és azt javasolta, hogy ez jobban befogadja őket a radikális iszlám iránt, Shannon Bream hangosan elgondolkodott azon, hogyan lehet megmondani, hogy a maszkos bűnözők „tipikus rosszfiúk”, ha nem látjuk a bőrszínüket, és Jeanine Pirro gyűlöletkeltő felhívást indított. az iszlám szélsőségesek tömeges megsemmisítése érdekében más muszlimok felfegyverzésével, majd „egyszerűen másfelé nézéssel”.

Két héttel később sem lépett oda Bill O'Reilly arra az őrmesterre. Bowe Bergdahlt nem vádolták dezertálással (kétségtelen, hogy a nézőit elszenvedje a mi Fő muzulmán '). Ez a sajátos hazugság azonban már aznap reggel óta megerősítést nyert, és ismét tetten értek. Bár igaz, hogy először tárgyalást tartanak annak eldöntésére, hogy folytassák-e a tárgyalást, ez még messze áll attól, hogy ne terheljék a férfit.

A dolgok néhány hónapra elhallgattak a hálózaton a Bergdahl-követelés után. Bár a Brian Williams-botrány során Bill O'Reilly elhárította korábbi munkáltatóinak és munkatársainak azon kijelentéseit, miszerint nem a tollával fedte le ezeket a háborúkat annak sűrűjében. Míg Bill felszólította Brian Williams levonását, Fox és Bill egyetlenegy gondot sem vetett Bill sok tapasztalatának túlzására, egy baloldali kampány részeként elbocsátotta őket, miközben elismerte, hogy legalább néhány becsmérlő állítások helytállónak tűntek.

Ekkor azonban jöttek a 2015-ös baltimore-i zavargások. A hírmédia általában elég alkalmatlan volt, amikor a Baltimore-i zavargásokról tájékoztatta a lakosságot, és a Fox sem volt kivétel. Az összes médiaszervezet a tényleges garázdaságra összpontosított, nagyon kevesen a békés tüntetésekre összpontosítottak, de amikor mégis megtették, akkor ez tele volt baklövésekkel. Geraldo Rivera tévesen megpróbált beszélni az egyik békés tüntetővel, akiről azt gondolta, hogy Russel Simmons, majd azt állította, hogy Russel Simmonsnak tűnik, amikor a férfi tagadta, hogy ő Mr. Simmons (bár érdemes kiemelni, hogy a CNN egy lépéssel tovább lépett, és valójában feltételezések szerint Mr. Simmons a kérdéses férfinak álcázta magát, amikor még nem volt). De Fox egy lépéssel tovább vette tudomásul a zavargásokat, mint bárki más.

2015. május 4-én Fox megkísérelte félni a zavargásoktól, amelyek ismét megkezdődtek Mike Tobinnal, aki azt állította, hogy a Fox legénységével együtt Baltimore-ban volt a helyszínen, és hogy egy baltimore-i rendőr lelőtt egy fiatal fekete férfit. Ezután Greta Van Susteren azzal kavarta a potot, hogy mindezt a Twitteren jelentette be, anélkül, hogy megfelelően követte volna. Még pár tweet-t követett, mígnem a Baltimore-i Rendőrkapitányság tweetelte, hogy senkit nem lőttek le, megcáfolva Tobin állítását. Van Susteren azzal próbálta megmenteni az arcát, hogy mindenkinek be kell kapcsolnia a Foxot, hogy figyeljen, miközben megpróbálják rendezni.

Végül egy szabadúszó riporternek sikerült rávennie Tobint, hogy ismerje el, hogy valójában nem volt szemtanúja annak a bűncselekménynek, amelynek látszólag szemtanúja volt, és hogy egész idő alatt a kisteherautójában volt, pont az ellenkezője annak, amit 20 perccel korábban mondott. Néhány óra múlva Shepard Smithnek lépnie kellett, vissza kellett hoznia a készletbe, és elnézést kellett kérnie, hogy még egyszer felhúzta.

Mindazonáltal ez nem akadályozta meg az embereket abban, hogy a visszavonás után is tovább terjesszék az információkat, de a Baltimore-i Rendőrkapitányság határozottan áll abban, hogy ez nem történt meg. Az egész saga a Snopes Today-n látható.