Nyomja meg a TV gombot

Meg kell forgatnia, hogy megnyerje
Fél
Ikon media.svg
Hagyd abba a sajtókat!
Képeket akarunk
a Pókember!
  • Újságírás
  • Újságok
  • Minden cikk
Külön! Külön!
  • WIGO World

Nyomja meg a TV gombot egy éjjel-nappal nyitva tartó, angol nyelvű, nemzetközi hírcsatorna Teheránban, amelynek tulajdonosa a iráni kormány, amely megpróbálja önálló alternatívájaként bemutatni magát a nemzetközi nemzetközi angol nyelvű médiával szemben (Like Al Jazeera , de talán közelebb RT ). Ha bent van Irán és inkább kerülné a korbácsolást vagy rosszabb jobb, ha nem kritizálod túlságosan a Press TV-t.


A csatornának erősen van antiszemita álláspontját, ami még arra késztette a weboldalát, hogy a fehér nacionalista Mike Stathis. Ebben azt állítja, hogy egy zsidó maffia átvette Amerikát, és elriasztja a fehéreket attól, hogy büszkék legyenek fajukra.

A Press TV-nek volt egy leányvállalata, amelynek tulajdonosa és működtetője volt Britannia , A Press TV Limited, amely programokat készített hozzá. A csatornát az Egyesült Királyság műsorszóró hatósága, az Ofcom vizsgálta, miután megrendezett interjút sugárzott. A sajtó tévé felméréssel válaszolt: „A résztvevők 77,82 százaléka kijelentette, hogy az Egyesült Királyság kormányának az iráni hírhálózatot érő fokozódó nyomásának elsődleges célja az volt, hogy elhallgattassa a műsorszolgáltatót, mert rávilágít a brit politikák sötét oldalára a határain belül és kívül. - állította a Press TV.

A csatorna azt is kijelentette, hogy az Ofcom többnyire a Channel 4 és a BBC korábbi vezetőiből áll, akik közül néhányat erősen összekapcsolnak és befolyásolnak az erőteljes pro cionista a politikusok és az Ofcom elnöke, Colette Bowe, Peter Mandelson, a Munkaerő párt, aki a zsidó nyilvánvaló cionista gondolkodásmódú politikus. ”

Az Ofcom később a csatorna után indult, azzal az indokkal, hogy Nagy-Britanniában, Iránban tulajdonban lévő és Iránban lévő létesítményei megsértették a kommunikációs törvényt. A Sajtó TV választási lehetőséget kapott a szerkesztői irányítás Egyesült Királyságba történő átruházása vagy a műsorszolgáltatási engedély Iránba történő átadása között. A sajtótévé sem tette, és később visszavonták az Egyesült Királyságban történő sugárzási engedélyét.


A Sajtó TV továbbra is a nap 24 órájában, a hét minden napján, műholdas csatornákon sugározza az internetet.