Rupert Murdoch

Kiváló.
Meg kell forgatnia, hogy megnyerje
Fél
Ikon media.svg
Hagyd abba a sajtókat!
Képeket akarunk
a Pókember!
  • Újságírás
  • Újságok
  • Minden cikk
Külön! Külön!
  • WIGO World
Soha ne vegyen harcot olyan emberrel, aki tintát vásárol a hordónál.
- Mark Twain

Keith Rupert Murdoch, AC (b. 1931. március 11.) ősi, gonosz félelemkeltő és a News Corp (más néven Ausztrália News Corp) társelnöke Ausztrália ) és a Fox Corporation. Ő felel a 'mi jelentünk pletyka, hazugság és innuendo , te döntesz mélyen gyökerező félelmei és előítéletei alapján 'blatherers néven ismert Fox hírek (USA), a Sky News (ma Ausztráliában van, az Egyesült Királyság részlege értékesítés óta) és a Sun News (Kanada).


Számos újság kiadója, nevezetesen a New York Post , A nap , és A világ hírei mielőtt tönkrement. Ez az ember egyrészt feltörheti a királyi családok telefonjait, másrészt a nagy sebességű internetet Ausztráliában is szétzúzhatja; ez valami Tywin Lannister szar ott. Van egy Emmy-je, amiért hangosan sírt.

A tulajdonos is HarperCollins , az angol nyelvterület egyik öt legnagyobb kiadója. A cég egyik lenyomata Thomas Nelson, aki erre szakosodott vallási (olvas: kereszténység ) könyveket és különösen megjelent Jim Bakker hírhedt Tévedtem és újabban A menny valódi . Meg is jelentetik VIN Biblia a Zondervan lenyomatával.


Határozottan ' jobboldali fattyú ', és ebben egy szívtelen. Még jobboldali mércével is. Olyan folyamatos negatív hatása volt a világra, hogy az soha nem fog helyreállni. Emlékezzen arra is Az én helyem ? Igen, ő az oka annak, hogy meghalt.

Később családjával együtt eladta a British Sky-t Comcast és a Fox médiabirodalom (21st Century Fox) részei a Walt Disney . Az árusításban nem szerepel a Fox News, a Fox Business és a Fox Sports amerikai verziója.

Tartalom

Öreg ordít a felhő

Csalódott politikus volt és van ma is.
—John Menadue

Azt akarja, hogy az Egyesült Királyságban a televíziózás kevésbé legyen szabályozott, és inkább hasonlítson Indiára, Japánra vagy Franciaországra. El akarja távolítani a pártatlanságot a híradásokból, és fel akarja számolni a BBC ami olyan normákat emel, amelyekkel a kereskedelmi csatornáknak versenyezniük kell - egészen más dallam, mint amit 1968-ban mondott. A BBC-nek adott interjújában figyelmeztetett az igazság elrejtésének vagy elferdítésének veszélyeire, és kijelentette, hogy felelősséggel tartoznak. a tényszerű beszámoláshoz. Szerinte a legjobb az volt, hogy biztosítsák a hírek közötti versenyt. Az erő megrontja és mindez. (Ironikus módon egyszer mellszobrot tartott Lenin az oxfordi szobájában.)



A Rupert szerkesztői stílusának fémjelzi a néma minden egyes folyóirat, amelyet megszerez - nem annyira olvasói körének bővítése, hanem azért, hogy dicsérje populista kürt. A kifinomultság olyan tulajdonság, amelyet mindig is utált; soha nem érdekelte különösebben az üzlet szakmai végét, és nagyobb affinitást érez az ilyen bulvársajtók irántCsillagés aPost.


Murdoch nem titkolja, hogy birodalmát az övé népszerűsítéséhez használja „értékek” azaz a Murdoch üzleti birodalom érdekei. Hogyan segíti üzleti érdekeit a futballisták, a tetováló üzletek, a kövér emberek és az erőszakos áldozatok könyörtelen üldözése? Ez a cucc tiszta ideológiai epe. A válasz: Mert kivirágzik a boom generáció, és így gurulnak. Csak összehangolja papírjait azzal, amit olvasói szeretnének hallani:A napolvassa el a Szavazók elhagyása;Az idők, Maradjon.

Semelyik párthoz sem tartozik. Rupert meggyőződése megegyezik a konzervativizmussal, ami nagyszerű, a jelöltek pedig készséges gyalogok; de mivel mindenki hamar megtanulja, nincs különösebb favoritizmus. Rupert addig támogat politikusokat, amíg túl nem élték vele a hasznukat. Ezt követően papírjaival aláássa és megsemmisíti őket, ugyanakkor dicséreteket záporoz a következő Aranyfiúra. Amint hivatalba lépnek, Murdoch bevallja a kegyeit, azzal a implicit fenyegetéssel,'Téged teremtettem, elpusztíthatlak'dereng a háttérben. Thatcher óta csinálja, és őrülten büszke volt magára.


Több bugaboo

Elvileg rendkívül egészségtelen, ha egyetlen vállalat birtokolja a nagyvárosi sajtó kétharmadát ... míg a News Corp megtartja jelenlegi dominanciáját, a mainstream vitát bizonyos alapvető, ideológiailag érzékeny kérdésekről - hogyan lehet megfelelően reagálni az éghajlatváltozási válságra; milyen szintű és típusú adókra van szükség a jóléti állam fejlesztéséhez; a külpolitika pályája Kína felemelkedése alatt; Ausztrália közel-keleti politikája; és természetesen a médiareform - előzetesen gyakorlatilag kizárt.
—Robert Manne

De a Murdoch sajtó nem csak az újságírás hackelését jelenti. Van egy napirend, amely túlmutat a papírok eladásán; ezt bizonyítjaA napésAz ausztrálveszteséggel fut. Murdoch szerkesztői befolyása és publikációinak hatalmas elérhetősége rendkívül színesítette a világ olyan témáinak vitáját, mint a szociális biztonság, az adózás és az egyetemes egészségügyi ellátás. Nézeteinek napi megismétlése ezeket a felfogásokat a szélesebb lakosság fejébe is beágyazza. Ez már évtizedes lassú változás , de sikeres: a lakosság már nem hiszi, hogy a kormányzat eszköz lehet a társadalom egészének javára; most nem bíznak a kormányban, megkérdezik, miért veszi el a kormány a pénzüket, és neheztelnek például a szociális jólétre.

  • Úgy tűnik, nem dönt a bevándorlókkal kapcsolatban. Egyik percben meg akarja biztosítani a határt, a másikban olcsó munkaerő forrásaként védi őket.
  • Ismeretlenül érzed magad és egyedül vagy? Hús és csont a telefonon keresztül? Emelje fel a kagylót, ő hívővé tesz.
  • A fosszilis üzemanyagok bajnoka. Véleménye szerint az éghajlatváltozás egyik legnagyobb hatása az, hogy a gazdag emberek nem lesznek képesek (annyi) hatalmas tengerparti házra (ahol jelenleg vannak). A kiállított 1% kiváltsága.
  • Hevesen ellenzi szakszervezetek , néha személyesen is bekapcsolódnak a vitákba.
  • Ő megveti az EU-t mert gyengíti Nagy-Britanniát alárendeltség az USA számára . RM elvetette a támogatást John Major Kormánya miatt, amit EU-párti politikának vélt, és hajlandó volt nyilvánosan is fenyíteni Thatcher amikor letért a Reagan napirend. Ahogy maga Murdoch mondta egyszer: „Amikor bemegyek a Downing Streetre, azt csinálják, amit mondok; amikor Brüsszelbe megyek, nem vesznek tudomást róla.
  • Szereti az ingyenességeket de azt akarja, hogy mások is nélkülözzék.
  • Háromszor elvált homofób, aki azt gondolja nők tudnia kell a helyüket. Hé, emlékszel, amikor Murdoch eldobta trófeás feleségét, amiért megmentette őt attól, hogy megütjön egy pite-t, mert a nő elkeserítette és igazi puncinak érezte magát?
  • Nem rajong a fizetett betegszabadságért vagy az esélyegyenlőségért.
  • Rupert nem barátja a zsidóknak; csak vérpénzt akar: Izrael illegálisan olajjogokat adott neki az elfoglaltak számára Szíria és most jött gyűjteni.
  • Természetesen az ABC-t, a BBC-t és más közszolgálati műsorszolgáltatókat a News Corp ellenségeinek és sajátos konzervatív ideológiájának tekinti.
  • A tisztessége iránt némely hangokat hallatott fegyverellenőrzést néhány éve. Szilárd bloke. Most, ha csak nem sugároz NRA propaganda egy kibaszott iskolai mészárlás nyomán.

A tinta és a papír dala: Ünnep a szerkesztőknek

Örököse folytatja pontosan ugyanezt. Van egy hírhedt beszéde, amelyet néhány évvel ezelőtt mondott, ami nem hagy kétséget. Állítólag a gyerekei sokkal többen vannak liberális szóval a változás akkor is folyamatban lehet, ha James kihúzhatja hideg, elhalt ujjaiból. Még ha Murdoch meghal is, öt másik Horcruxja ép marad. (A News of the World hatodik volt.)

Az USA-ban

Murdoch annyi helyen birtokolja vagy ellenőrzi a nyomtatott, kábeles és filmeket, hogy kulturális és politikai nézetei gyorsan a globális földrajz egyik jellemzőjévé válnak. A nap soha nem esik be sugárzott birodalmába, a Halálcsillagot lebegő óriásba, amely immár évtizedek óta lő „Rupert Murdoch sok taszító gondolata a cuccról” lézerágyúival a Föld bolygón. Pedig Murdoch láthatóan még mindig nem érzi úgy, hogy átadja a dolgát .
- Matt Taibbi

Által Egyesült Államok törvény értelmében egyetlen külföldi állampolgár sem rendelkezhet ellenőrző részesedéssel olyan társaságban, amely viszont helyi tulajdonban van rádió televíziós állomások vagy hálózatok. Murdoch ezt úgy kereste meg, hogy 1985-ben honosított amerikai állampolgár lett. Ezt követően a News Corp (akkori nevén „News Limited”) megvásárolta a MetroMedia tévéállomásait. Ezután Murdoch egyesítette őket a 20th Century Foxszal - amelyet a News Corp 1984-ben vásárolt meg - és 1986-ban elindította a Fox Broadcasting Company-t. Eleinte a Fox Broadcasting vesztette el az öklét, mert leányvállalatai többségében alacsony fogyasztású UHF állomások voltak. A Fox ebben az időszakban az egyetlen erős show voltA Simpson családésHázas ... Gyerekekkel.

Aztán 1993-ban Murdoch teherautónyi pénzt dobott a Nemzeti Labdarúgó Liga tanácsteremébe, ezzel megerősítve azt az egyezményt, amely a Nemzeti Labdarúgó Konferencia játékát a CBS-től vonta ki. A CBS régóta leányvállalatai - sok közülük nagy teljesítményű VHF állomások olyan nagy piacokon, mint Detroit, Dallas-Fort Worth, Atlanta, Milwaukee és Tampa - ugrott hajóra, és aláírták a Foxszal. Hamarosan az egykori, szintén irányított hálózat megszilárdította pozícióját addig a pontig, hogy Murdoch meg tudta tenni a következő lépését. 1996-ban Fox hírek debütált. (És valószínűleg azt gondolta, hogy a sportnak kevés hatása van a történelemre!) Azóta Murdoch és birodalma általában hozzájárult az amerikai média jobboldal 'irányba.


Murdoch, korábban a presbiteriánus , a cicik a parádén szerelmesként azonosítja újra születni Christian, vele Rick Warren mint lelkésze, nem kevesebb. Warrent elriasztotta Rupert elítélése pornográfia miközben közvetlenül ugyanabból profitál.

Még rosszabb

És most: a Dow! Ő is a Wall Street Journal és a NatGeo. Ezenkívül különbséget kell tenni a National Geographic Society között, amit Murdoch tesznema NatGeo csatorna, amely a Fox '97 óta részben tulajdonosa.

Kiadja a TV Guide című kiadványt is, amely egyszer a tévéiparról szóló, sokszoros kiadású nyomozó újságírást tett közzé. Amióta a News Corp megvette, a TV Guide alig több, mint pletyka magazin. Már nem is tartalmazza a helyi listákat, ami az eredeti értékesítési pontja volt.

Fox Interactive, vagyis a videojáték -gyűlölőFox & Friends, és az IGN Entertainment egyaránt ugyanazon cég tulajdonában állt: a News Corp. Azt mondják, hogy minden történetnek két oldala van, és a bűnöző milliárdos Rupert Murdoch tudja, hogy jó ötlet mindkettőt ellenőrizni. Az IGN „eredeti tulajdonságai” közé tartozik az olyan szemét, mint az AskMen.com és a TeamXbox. Szerencsére ez a részleg tönkrement és az eszközöket eladták Pont Davis (IGN) vagy külső befektetők (Myspace, amelyet később a Time Inc. és most a Meredith Corporation osztály)

Bálványoz Nixon és megalapozott kapcsolatok William Casey-vel, Roy Cohn és mások a INC .

#RupertsFault

2015. január 9-én, a Charlie hebdo mészárlás Párizsban, Murdoch Twitter-fiókjába ment, hogy megossza bölcs szavait. Kihasználta az alkalmat, hogy megossza az övét Iszlamofóbia mondván: 'Talán a legtöbb muszlim [Sic] békés, de mindaddig felelősségre kell vonni őket, amíg fel nem ismerik és elpusztítják növekvő dzsihádista rákjukat. ” Rupert láthatóan nincs tudatában ennekmindenamikor dzsihadista támadás következik be, a muzulmánok az elsők között tagadják azt, a párizsi lövöldözés sem kivétel. Mondanom sem kell, hogy a válasz nem volt barátságos. Az egyik különösen heves támadás Murdoch általánosításai ellen Aziz Ansari formájában történt. A Twitteren elindított egy vidám kis trendet, a „#RupertsFault” -t, részletesen bemutatva azokat a szörnyűséges dolgokat, amelyeket a keresztény szélsőségesek tettek, és amelyektől Murdoch nem tudott megfelelően elhatárolódni.

Az Egyesült Királyságban

Miért állsz annyira ellen Rupertnek? Bevezet minket.
- Margaret Thatcher

Murdoch 1968-ban lépett be először a brit piacra, amikor megvásárolta a News of the World-t, majd egy évvel később a nap , egykor egy megfelelő újság, de később lényegtelen bulvárlap lett, részben a fröccsenés jóváhagyása miatt mell az egész 3. oldal. 1986-ig a Times és a Sunday Times tulajdonosa is volt, és teret engedett neki a magas és alacsony szemöldökű sajtóban. A televíziót az 1990-es években hódították meg a Sky Television létrehozásával és annak részleges monopóliumával a brit labdarúgó műsorszolgáltatás felett, valamint a Sky News Channel (amely a BBC News mellett a két brit 24 órás hírcsatorna egyike a túlélésnek - az ITV News Channel miután a 2000-es években meghalt, és a BSB Most csak néhány hónapig tartó 1990-ben, a BSB és a Sky egyesülése előtt). Minden publikációja jobboldali, és támogatta a Konzervatív Pártot a Thatcher és a Major vezetőségén keresztül. Az 1990-es évek végén Murdoch meghívott Tony Blair Ausztráliához vezetett, amely a baloldali Munkáspárt és a Nap elleni támadások visszafogására irányította, és az 1997-es választásokon különösen Blairt támogatta. Azonban minden újság jobbra lendült a 2010-es választásokon, és Murdoch lapjait általában inkább jobboldalinak tekintik. Az Egyesült Királyság állampolgárainak nem tetszik, ha a külföldiek szedik a gyümölcsüket, vagy ápolják őket, ha betegek, de a média nagy részét irányító külföldi elfogadható.

Murdoch megkísérelte megajánlani az egész BSkyB ellenőrzését, amelyet az összes párt képviselői támadásba estek, mivel ekkora hatalma volt. Végül elvetette az ajánlatot, mert kiderült, hogy nem volt teljesen legális, ahogyan egyes papírjaihoz történeteket kapott.

Ő és az egész News Corp. kiesett mindenki elől, amikor kiderült, hogy telefonokat csapkodnak itt, ott és mindenhol, beleértve a hírességekét és a nemrég meghalt gyerekek családjait is. Úgy gondolta, hogy a BSkyB vételi ajánlatának elvetésével és aA világ hírei, az emberek megbocsátanának neki. Nem tették. A hackelés arra késztette a Leveson-vizsgálat , amelynek célja Murdoch koporsójának jó és szoros leszögezése volt. (Nah, csak dematerializálódik, és úgy menekül a szellőzőnyílásokba, mint Dick Cheney .)

A Sky-t eladták a Comcastnak, amely eredetileg a 21st Century Fox-ra pályázott (amelyet később a Walt Disney Company vásárolt meg), később azonban inkább a Sky-ra irányította a figyelmét.

Ausztráliában

Nagy rossz gazember, és csak úgy tudsz vele szembenézni, ha megbizonyosodsz arról, hogy szerinte te is nagy rossz gazember lehetsz. Meg lehet vele kötni üzleteket anélkül, hogy valaha is azt mondaná, hogy üzletet kötöttek. De az egyetlen dolog, ami érdekli, az a vállalkozása, és az egyetlen nyelv, amelyet tisztel, az az erő.
- Paul Keating, volt Ausztrál Munkáspárt DÉLUTÁN

Murdoch egy nagy szelet ausztrál médiával rendelkezik, és hatalmas befolyással bír. Az újságkiadás 76% -a van; a rádióállomások újságjait használják beszélgetési pontokhoz, és mindez onnan folytatódik. Murdoch tulajdonában van Ausztrália egyetlen kábeltévé-szolgáltatója, a Foxtel is, és nevetséges összegeket keres belőle, mivel minden nagyobb műsor / film / hálózat jogai. Hamarosan ennél sokkal több lesz: A Turnbull kormányzati terv a 2/3-os és a 76% -os médiahatár megszüntetése. Remélhetőleg addigra megtisztul a szivarfüst.

Ironikus módon Paul Keating, az egykori munkáspárti miniszterelnök adta neki a zöld fényt a média felvásárlásához. Ezért van az, hogy Murdoch, annak ellenére, hogy konzervatív volt, mindig dicséretet mond Keatingért, és miért nem kellett Keatingnek soha nem egy ultraellenséges Murdoch-szal foglalkoznia. Nem csak a demokrácia mechanizmusait használhatja arra, hogy engedély nélkül vezetővé váljon; ismernie kell a helyét. Gillard ezt megtanulta.

A lehető legerősebben erőfeszítéseket tett a Munkáspárt destabilizálására, amely nagy tényező volt harcuk során (a közvélemény-kutatások a jobboldali félelemkeltésen alapultak, és ez okot adott a vezetőváltásra). Nem őrültek volna meg, ha nem az a lángok könyörtelen legyezgetése Murdoch az ausztrál média uralma révén.

Technológiai betekintés egy oktogén szakemberhez

A Labor úgy döntött, hogy kipróbálja a Országos szélessávú hálózat (szálcsomópont), amely az ország 80 éves rézhuzalozását váltja fel. Ez nem repült Murdoch-szal, mivel az online streaming veszélyezteti kábelmonopóliumát. (Senki ésszel nem fizetne Foxtelért, ha tisztességes internetszolgáltatása lenne.) Felajánlotta, hogy biztosít médiahatalmat, valamint hatalmas halom pénzt, ha a Liberális Párt megakadályozná az NBN befejezését, mindkettő drágításávaléslassabban tartva, megakadályozva, hogy az internet legyen az elsődleges médiaterjesztési módszer.

Ami a zsinórvágás magas költségeinek médiaáradatát vonta maga után, ugyanaz a konglomerátum hozta el Önt, amelynek tulajdonosa Rupert Murdoch volt:

  • azbeszt a csövekben (Tényleg? Milyen meglepetés van, amikor az ötvenes évektől kinyitod a régi gödröket)
  • milyen lassú a bevezetés
  • „video-szórakoztató rendszerként” hivatkozva
  • milyen költséges lesz
  • a ' az emberek vezeték nélküli kapcsolatot akarnak! 'tartózkodj

A liberálisok annyi indítványt és törvényjavaslatot fogadtak el, amennyit csak tudtak, hogy megfojtsák az NBN-t a kiságyban, ami a magas megtérülési rátával járó 15 milliárd dolláros hiányt 20 milliárd dollárra fordította volna. 'többlet' dicsekvő jogok, hogy ilyen nagy vezetők vagyunk az elkövetkező években. Azzal a plusz bónusszal, hogy ambiciózus új közüzemi szolgáltatót vettek fel, és pénzcsatornának használták korrupt társaik számára az üzleti életben. A Foxtel jelenleg együttműködik a Telstra to céggel nyissa meg a hálózatot privát licitálásig és a külvárosokat saját szálas mikro-monopóliumaikba faragják, pontosan azt, aminek megakadályozására az NBN-t tervezték. Az amerikai adófizetők árnyékai dollármilliárdokat finanszíroznak a szálas infrastruktúrához, amelyet a monopólium szolgáltatói nem szállítottak, és még mindig szar szolgáltatást kapnak.

Ausztrália végül 29 100 milliárd dollárt fizetett a több évtizedes réz telefonvonalak javításáért, a munkásság lábba lőtte magát, a konzervatívok megőrültek, és végül vitathatatlanul megszavazták őket. történelmük legutáltabb miniszterelnöke .

Kínában és Kubában

Rupert Murdoch a Ming-dinasztia porcelán régóta gyűjtője; apja a harmincas években háborús tudósító volt Kínában is. Rupert Murdoch fordítójaként ismerte meg harmadik feleségét, Wendi Denget, aki a hálózati Star TV-nél dolgozott. Csillag korábban a BBC-t vitte, míg Murdoch barátságos beszélgetést folytatott a BBC-vel, kifejezve reményét, hogy abbahagyják a Tienanmen téri mészárlás . Röviddel ezután a BBC kiderítette, hogy adamantium gerincük van, és hamarosan elbuktak egy független üzleti döntés miatt, amelyet soha nem dolgoztak ki és semmi köze a kéréshez. 1996-ban Liu Changle-vel közösen létrehozta a Phoenix hálózatot a kiválasztott néhány városi polgár számára, akik külföldi műsorokat nézhettek. A 2000 elején a Newscorp a 31 külföldi csatorna közül 9-et irányított.

Miután 1997-ben beszédet mondott arról, hogy a kommunikációs technológia mindenhol totalitárius rendszereket fenyegetett, Li Peng miniszterelnök a törvényi előírásoknak megfelelően a műholdas antennák magántulajdonát tiltotta. A HarperCollins könyvkiadója Deng Xiaoping életrajzát jelentette meg, amelyet Deng lánya írt, és egy csapat akrobatát szállított, akiket Deng legidősebb fia támogatott. A News Corp 2005-ben megvásárolta a Myspace-t és Kínába hozta, így kompatibilis volt az összes kommunista cenzúra-törvénnyel, ahogyan a Microsoft, a Google és a Yahoo is tette, lehetővé téve a hazafias felhasználók számára, hogy nem megfelelő információkat jelenthessenek a hatóságoknak.

Fox hírek weboldalt tervezett a CCTV állami műsorszolgáltató számára, a NewsCorp csapata pedig elindította a Kínai Kommunista Párt hivatalos újságjának, a Népi Naplónak a weboldalát. Rupert Murdoch hálózatai több külföldi közvetítést közvetítenek Kínában, mint bárki más. Az üzleti hét felfedezte azokat a feljegyzéseket, amelyek arra utalnak, hogy megölt egy könyvet Hongkong utolsó brit kormányzójával, mert az kritikusabb volt a kommunista vezetőkkel szemben, ahelyett, hogy hízelgett volna nekik a vacsora alatt, és olyan ajándékokat adott nekik, mint Murdoch.

Bár az időutazást és az alternatív történelemirodalmat általában a kínai cenzorok tiltják, úgy tűnik, hogy kivételt tesznek a 20. századi Fox X-Men filmjei alól.

Rupert Murdoch üzleti tevékenységet folytat Kuba adóparadicsomában is, ahol kincse eltörpül a kalózok által eltemetettek mellett. Valaki tájékoztatja Glenn Beck főnöke bevonásával folytatott kommunista összeesküvésről, mielőtt még késő lenne!

Szia...Új ember.

A Time Warner vezérigazgatója, Ted Turner kétszer is kihívta ököllel a harcot: egyszer, amikor egy Murdoch által támogatott jacht ütközött csónakjával, elsüllyesztette azt; a másik a Irak inváziója.

Összeesküvések

Összeesküvés-elméletek (egyesek még a jobboldaliaktól is) gyakran azzal érvelnek, hogy Murdoch az frontember a cionisták / marxisták / illuminátusok számára , a média felhasználásával minket beidegzik, és elterelik a figyelmet a fontos kérdésekről. Hitel, ahol esedékes: vannak egészen helyes a második részben.

Murdoch üzlethelyiségeit azzal is vádolták, hogy „baloldali” (!) fehér nacionalista szélsőségesek, például Sherman A nagy Aussie Patriot ' Polgár, Neil Erikson , Blair Cottrell , és (újabban) Mark Levin , mert a radikális iszlámmal szembeni álláspontjuk nem elég erős. Tudod, hogy magához ölelt néhányat következő szintű rasszizmus amikor vádolszMurdochhogy baloldali.

Összefoglalva ...